Auteur |
Onderwerp |
bensel
Average Member
307 berichten |
|
jwvandiest
New Member
29 berichten |
Geplaatst - 20/01/2019 : 16:29:00
|
Hallo Ben
Dat is zeer goed nieuws van Korg, die doen nog eens een goede update
Groetjes Jacob |
|
|
ton Wouters
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 22/01/2019 : 17:25:15
|
Interessante update, ik had gehoopt op een update van de Hammond sound, en een andere leslie simulatie, of een verbetering hiervan. Ik moet nu nog mijn Clavia Nord steeds opbouwen, want daar komt de PA4x niet bij in de buurt. |
|
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 22/01/2019 : 21:43:43
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ton Wouters
Interessante update, ik had gehoopt op een update van de Hammond sound, en een andere leslie simulatie, of een verbetering hiervan. Ik moet nu nog mijn Clavia Nord steeds opbouwen, want daar komt de PA4x niet bij in de buurt.
de orgel module is wel aangepast in v3, maar ik betwijfel dat die in de buurt van een clavia kan komen. |
|
|
ton Wouters
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 23/01/2019 : 07:44:04
|
Zou wel mooi zijn, ik weet niet of dat technisch mogelijk is. Ze kunnen alleen de software aanpassen, maar de hardware blijft het zelfde. Wat ik niet begrijp van Korg of Yamaha en Ketron, bouw in dat keyboard gewoon een NEO ventilator , of maakt er zelf een van die kwaliteit. |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 23/01/2019 : 09:32:09
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ton Wouters
…………... Wat ik niet begrijp van Korg of Yamaha en Ketron, bouw in dat keyboard gewoon een NEO ventilator , of maakt er zelf een van die kwaliteit.
Dat zou inderdaad een geweldige oplossing zijn.
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
|
|
ton Wouters
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 28/02/2019 : 08:20:05
|
Waar blijft die update, is al de laatste dag van de maand. |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
|
Roland-Rudy
Average Member
106 berichten |
Geplaatst - 02/03/2019 : 18:53:12
|
Een vraagje van af mijn kant. Is de update straks direct er op te zetten of moet je de vorige updates nog eerst uitvoeren. Bedoel 2.0 dan 2.1 - 2.2 enz
Groeten Rudy |
|
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 02/03/2019 : 19:29:55
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roland-Rudy
Een vraagje van af mijn kant. Is de update straks direct er op te zetten of moet je de vorige updates nog eerst uitvoeren. Bedoel 2.0 dan 2.1 - 2.2 enz
Groeten Rudy
Je moet inderdaad ooit wel de 2.0 geinstalleerd hebben. Dus als je nu nog op 1.24 zit dan moet je EERST 2.0 installeren, en pas daarna 2.1 of 2.2, voor zover ik het weet kun je wel van 2.0 naar 3.0 straks.
1 tip, als je op 1.24 zit installeer dan niet de update naar 2.1 of 2.2 als eerste. Daarmee kun je veroorzaken dat je pa4x het niet meer doet. Je moet dan eerst de 2.0 versie installeren aangezien deze de nieuwe piano's en features toevoegt.
|
|
|
Roland-Rudy
Average Member
106 berichten |
Geplaatst - 02/03/2019 : 19:45:43
|
Dank je Robin. Deze Pa van mijn is nu 2.0 (V2) dus ik laat het nog maar zo. Als de grote update dr is dan knal ik direct de 3.0 (Next) er op. Trouwens ik ben met jou sound's aan het stoeien, moet zeggen top gemaakt. Ben er zeer blij mee. |
|
|
ton Wouters
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 07/03/2019 : 07:57:41
|
Ik heb Next V3 er ingezet, werkt goed tot zo ver. Geen bugs tot nu toe. |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 07/03/2019 : 09:41:07
|
ik heb hem geinstalleerd en uitgeprobeerd, dit is wel weer een upgrade zeg. Die nieuwe user interface is haarscherp echt heel mooi. Er zitten een stuk of 30 nieuwe stijlen in (sommige komen uit bonusware), maar ook veel nieuwe, waaronder stijlen van queen, wham, jackson 5, michael jackson, maar ook stijlen van nu (zoals trap stijlen) en oudjes zoals Venus en hip to be square. Ze zijn allemaal afgemixt naar de sound van nu. Klinken echt heel erg goed. Verder zitten er nieuwe keyboard sets in een nieuwe orgel module en meer user sound banken die je vrij kunt gebruiken en de nodige nieuwe features.
Straks maar eens even de nieuwe features uitproberen. Eerste indruk, geweldig! |
|
|
ton Wouters
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 07/03/2019 : 11:51:55
|
De orgel module ziet er alleen anders uit, maar de sound is het zelfde. Dus hier geen verbetering, ook de leslie niet. |
|
|
jwvandiest
New Member
29 berichten |
Geplaatst - 07/03/2019 : 11:57:51
|
Super deze update,de Genos mag nu ook wel eens komen met een grote update wat dat betreft lopen ze aardig achter vergeleken met Korg Groetjes Jacob |
|
|
Onderwerp |
|