Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Voice select
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Peters
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 20/02/2019 :  10:18:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste forum leden, Gisteravond heb ik een beginnende Genos speler wat uitleg gegeven over de bediening van dit instrument. Tijdens deze uitleg werd ik verrast door het volgende: In het voice select scherm (preset omgeving) staan aan de linkerkant de voice groepen (Piano, Organ Strings, etc) in het rechter gedeelte van het scherm staan dezelfde voices maar dan in de vorm van mapjes. Als je onderaan het scherm doorklikt naar P2, dan komen er 3 nieuwe mapjes rechts bij nl. EnsemblePart, Legacy en Megavoice. De inhoud van deze mapjes is volgens mij een extra toevoeging op de keuze die je links op het scherm kunt maken. Zijn deze voices afkomstig van de Tyros familie? Bijvoorbeeld in de Legacy map onder de submap Piano zijn er nog meer (andere) piano's te selecteren. Kan iemand mij uitleggen waar deze voices vandaan komen en waarom deze niet direkt te selecteren zijn?

darry bell
Average Member

106 berichten

Geplaatst - 20/02/2019 :  11:10:14  Toon profiel  Reageer met citaat
beste die komen van de vorige tyrossen .
Ga naar bovenaan de pagina

Peters
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 25/02/2019 :  15:27:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Darry, ik had al het vermoeden dat dit klanken zijn van de Tyros familie. Hartelijk dank voor je reactie.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000