Auteur |
Onderwerp |
|
Peter Leeuw
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 12/11/2006 : 14:14:10
|
Hallo allemaal,
Als de Tyros2 staat ingesteld als Single Finger voor de linker hand,en je wilt een country koortje 3 of 4 stemmig laten meezingen als je zelf zingt,dan klinkt het maar 1 stemmig.Ik zie op de demo filmpjes dat men 3 toetsen indrukt om dit 3 stemmig te verkrijgen ,maar dan staat de linkerhand ingesteld als Al Fingered. Zo ver ben ik nog niet ,dat ik met de linkerhand met alle vingers kan spelen.
Weet iemand hoe ik toch het 3 stemmig koortje kan krijgen met de instelling voor de linkerhand op Single Finger ingesteld.
Voorbeeld van het country liedje ,Somewere between, van de Tumble weeds.
Alvasr Bedankt.
mvg. Peter |
|
Peter Leeuw
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 14/11/2006 : 08:58:30
|
Robin,
weet jij een oplossing hiervoor.
mvg. Peter |
|
|
RONY
Junior Member
51 berichten |
Geplaatst - 14/11/2006 : 21:15:51
|
Beste Peter,
De Vocal Harmony gaat pas werken met het single finger akkoord als je de ACMP daadwerkelijk gebruikt. Je moet dus met automatische begeleiding spelen want zonder dit zal het niet meerstemmig klinken. Ik heb het geprobeerd en het werkt wel hoor.(niet vergeten de VH aan te zetten)
Ook de Mic setting nakijken.. Bij de VH control staat de mode op Auto, staat het op vocoder werkt het ook niet. Groetjes, Rony |
|
|
Peter Leeuw
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 15/11/2006 : 10:29:26
|
Ronny,
ik ga het het dit weekend uitproberen,(heb eerder geen tijd ivm werk)
ik laat het wel weten of het is gelukt.
Alvast bedankt.
mvg. Peter. |
|
|
Peter Leeuw
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 19/11/2006 : 15:11:35
|
Hallo Rony,
ik heb het net uitgeprobeerd,en het werkte.
Bedankt voor je hulp.
Weet je of er nog meer achtergrond koortjes te krijgen zijn.
mvg.Peter |
|
|
RONY
Junior Member
51 berichten |
Geplaatst - 19/11/2006 : 17:23:20
|
Hoi Peter, Goed dat het werkt he... Wat had je eigenlijk in gedachten bij achtergrondkoortjes? Je kan een stem aan je linkerhand toekennen (zie onder Choir ) en die dan laten doorklinken ook al laat je de toets los, dit doe je met "left hold" in te drukken, probeer maar eens geeft soms leuke resultaten.
Groetjes,
Rony |
|
|
|
Onderwerp |
|