Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Expansionpacks
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Jean V
New Member

26 berichten

Geplaatst - 14/05/2019 :  22:26:10  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jean V  Reageer met citaat
Ik heb reeds 3 expansion packs in mijn Genos zitten. Ik heb nu een ander expansion pack gedownload van de yamaha site maar met een andere login omdat ondertussen mijn emailadres veranderd is.
Nu heb ik het probleem dat ik niet alle packs ineens in YEM kan laden door dat andere emailadres (en dus ook een andere login).
Iemand een idee hoe ik dat nieuwe expansion pack inmijn Genos kan krijgen zonder dat ik die andere 3 kwijtraak?
Alvast bedankt.
Mvg
Jean








JV

T-Rossie
Moderator

3178 berichten

Geplaatst - 14/05/2019 :  22:42:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Op de Musicsoft website het 'email us' aanklikken en jouw probleem uitleggen en verzoeken om al jouw packs over te zetten naar het nieuwe email-account. Binnen 1-2 dagen is het dan meestal geregeld.
Ga naar bovenaan de pagina

Jean V
New Member

26 berichten

Geplaatst - 15/05/2019 :  11:25:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jean V  Reageer met citaat
Ok bedankt voor de snelle reactie.

JV
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000