Auteur |
Onderwerp |
|
dombo_18
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 17/05/2019 : 18:19:39
|
Hallo allemaal Ik heb 3 voices onder de rechterkant van de split aanstaan Is er nu een mogelijkheid om die samengepakt aan de linkerkant van de split te krijgen, zodat ik die gecombineerde sound kan gebruiken terwijl ik een akkoord aanslaat ? Want zoals het nu bij mij is, kan daar maar 1 voice onder
Ik kan ook niets bedenken om die drie voices op te slaan als een voice
Want dan zou mijn probleem opgelost zijn Graag een ander licht op dit probleem
make love no war |
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 17/05/2019 : 18:52:33
|
Hallo Paul,
Ik denk niet dat dat gaat lukken. Je kunt inderdaad maar één voice onder de linker hand zetten. Je zou kunnen proberen om een heel nieuwe voices te maken van die 3 rechter voice gezamelijk, maar dan zou je die opnieuw moeten samplen. Dat is wel heel veel werk. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 18/05/2019 : 09:35:54
|
@Dombo18
't is misschien wat vergezocht en voor hetgeen jij er wil mee doen misschien niet relevant, maar men zou het gewenste, via de rechterhand, kunnen opnemen in audio (.wav) en er een Audio Link Multipad van maken.
VrGr eddy vanzee |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 18/05/2019 : 12:08:40
|
als je op direct acces drukt en vervolgens op ACMP kan je instellen welk gedeelte de aangeslagen akkoorden weergeeft , als je hem bv op Chord detection Area "upper" zet kan je alle rechter klanken combineren met het aangeslagen akkoord .Of op Fingering Type : Full Keyboard .
Succes, Soneg
Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors |
|
|
dombo_18
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 19/05/2019 : 19:23:12
|
Hallo allemaal Ik heb het via direct acces geprobeerd en dat geeft wel enige mogelijkheden waar ik wat aan heb Iedereen bedankt voor het meedenken m vr gr Paul
make love no war |
|
|
|
Onderwerp |
|