gisteren terug problemen met de genos , volledig ontregeld , alles herstarten enz ....update zal veel moeten goedmaken. Maar toch blij toen ik deze demo zag. mvg louwe
Welke bevestigingsbeugels heeft die kerel daar staan op het filmpje van Youtube voor de tablets op vast te zetten, iemand die deze herkend? Ik zie dat deze beugels precies goed verbonden zijn met de Genos. Die jongen maakt ook veel gebruik van bestaande nummers, wel als ik dan eerlijk mag zijn speel ik dan liever DJ... de mensen hebben nu zelfs al moeite om te geloven of je nog live speelt of zingt (maar dit is mijn eigen mening) spreek me gerust tegen als dit niet zo is ;-)
Die bevestiging strip ( met alle tablet houders) is met 4 steuntjes zelf gemaakt , zijn adapters te koop bij een grote duitse muziek zaak die je zo in de Genos kan schuiven ter plaatse van de speakersteunen en muziekstandaard . Is redelijk eenvoudig zelf te maken ( laten)
Wat zijn optreden betreft , not "My piece of cake" . Michel Voncken was toch echt een betere entertainer/verkoper wat dat betreft .