Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Hulp gevraagd voor Tyros 2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Henk van KEULEN
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 03/07/2019 :  09:25:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Goede morgen,
Even kennismaken. Mijn naam is Henk van Keulen. Sinds kort bezitter van een 2e hands Tyros 2. Ik weet nog niet zoveel van de Tyros. ik heb op de Music Finder 4.257 nummers staan. kan ik die nog uitbreiden? ik speel graag via de MF. En dan nog een vraagje. Ik weet niet of het Alpenpakket is geïnstalleerd. kan iemand mij helpen om dit te weten te komen. Men heeft mij verteld dat dit zo'n mooi pakket is. groetjes Henk.

Henk van Keulen

Bewerkt door T-Rossie op 04/07/2019 23:29:42

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 05/07/2019 :  14:55:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Henk,
gefeliciteerd met je aankoop en welkom op dit forum.

Het maximum aantal songs in de MusicFinder is 2500,
er is dus nog wat plaats om bij te voegen.
Advies : indien plaats tekort, eventueel, delete de niet gewenste songs
en vervang deze door gewenste (eventueel uit andere musicfinderbestanden).

Ik meen mij te herinneren dat het Alpenpakket een "PremiumPack" is.
Om dit te installeren moet het optionele DIMM-geheugen in de Tyros
geïnstalleerd zijn en ik denk tevens een harde schijf.
Zal je eerst eens in "Utility" bij de categorie "Media" of "Storage" moeten kijken
of DIMM en/of HDD aanwezig zijn.

Info kan je vinden oa. op de site van Frans :
http://home.hccnet.nl/f.lijflander/

of op de site van Yamaha waar je handleidingen kan downloaden :
https://nl.yamaha.com/nl/products/contents/keyboards/downloads/manuals/index.html?l=nl&c=keyboards&k=Tyros2




VrGr
eddy vanzee

Bewerkt door eddy vanzee op 05/07/2019 15:03:43
Ga naar bovenaan de pagina

Henk van KEULEN
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 05/07/2019 :  15:25:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Eddy bedankt voor de snelle reactie. ik heb net bericht gehad van Yamaha en de pakketten zijn voor een Tyros 2 niet meer voorradig. ik moet dus haast wel een T4 aanschaffen. maar ik heb op deze Tyros nog zoveel te ontdekken. ik leer elke dag bij. ik weet nu ook niet meer waar ik het alpenpakket nog kan aanschaffen. ik heb inderdaad een HDD ingebouwd (was al aanwezig) met een groot aantal songs waarbij je moet meezingen. ik heb nog 9 GB ruimte op deze schijf. er zou dus nog een pakket kunnen worden geplaatst. maar hoe kom je daaraan. misschien via dit forum. ik ben blij dat ik dit ontdekt heb. ik heb ook gehoord van Frans dat er een MF Holland te koop was van ene Marco Riedijk, dit heb ik direct gemaild maar de mail kwam terug en de website was in reparatie. dus nog even wachten. ik moet les hebben in het gebruik van de Tyros, dat heb ik wel in de gaten, anders moet je alles zelf uitzoeken. misschien is er nog een goede instructeur ergens in de buurt van Herkenbosch (Limburg). ik ben al blij dat ik wat reactie heb gekregen. hartelijk bedankt en tot mails. groetjes Henk

Henk van Keulen
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000