Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 V-console voor Genos
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 22/07/2019 :  10:07:12  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Nu kwam ik op YouTube de volgende video tegen: https://www.youtube.com/watch?v=cEGcls25nqo
Het ziet eruit als een app voor de IPad maar in de app store kom ik wel een app tegen met deze naam maar de foto die er bij staat lijkt er niet op.
Het is bruikbaar met o.a. de Genos en Tyros 5.

Heeft iemand wat meer informatie of het al eens gebruikt?

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.

Wim ter Schiphorst
Average Member

231 berichten

Geplaatst - 22/07/2019 :  18:29:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Vconsole is geen app. Het is een windows programma. In eerste instantie gemaakt om de bediening van het Tyros keyboard wat makkelijker te maken. Maar ook geschikt voor Genos.
Kijk voor uitgebreide demo en mogelijkheden op

www.Tyrosmagic.com

Voor degene die met AI fingered spelen of met de voordelen hiervan kennis willen maken is er van dezelfde firma een serie van bladmuziek en geprogrammeerde styles. Zowel modern als klassiek.
Als je op de site bent Is er eerst een demo video wat het systeem is.
Klik op menu balk bijv. op Classics-2. Klik dan niet op de demo(Als je deze nog niet gezien hebt wel. Het geeft uitleg van het systeem), maar scroll iets naar onder en klik op de video Magic Sampler 2. Hier worden gedeelten van alle melodieën gespeeld. Dit geeft je een indruk wat er met goede instellingen en AI fingered mogelijk is.
Wil je de instellingen niet zelf maken, kun je het niet, of is te veel werk, is het aanschaffen misschien een aanrader. Zelf heb ik uit de Primium Collection het nummer When Sunny Gets Blue aangeschaft. ik houd van dit genre.

www.keytabarrangements.com

En ik sluit me aan bij de vraag of er iemand met de V-Console ervaring heeft. O.a. bedieningsgemak.

groet
Wim

Bewerkt door Wim ter Schiphorst op 22/07/2019 18:32:58
Ga naar bovenaan de pagina

Wim ter Schiphorst
Average Member

231 berichten

Geplaatst - 21/08/2019 :  17:17:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Voor degenen die eventueel belangstelling hadden maar de prijs te hoog vonden.
Deze week een actie 100 pond goedkoper. Of wacht tot of na 31 oktober dan zal de waarde van de pond zakken.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000