Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Rotary pedaal
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 14/08/2019 :  18:07:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Sinds de laatste update werkt mn voet pedaal/schakelaar ( fc4) niet goed meer , staat op rotary slow/fast ingesteld maar reageert er niet meer op . als ik op direct acces druk en tegelijkertijd mn pedaal indruk zie je dat hij goed staat ingesteld .Maar het meest vreemde is dat de registraties wel overschakelen !? Ook in de andere input (1) doet dit verschijnsel zich voor ??
Meer mensen met dit "probleem" ?

Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors

theplayer
Moderator

2987 berichten

Geplaatst - 14/08/2019 :  19:08:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi,

Ik heb er nu versie 1.41 in zitten.
Ik doe veel met mijn 3 pedalen.
O.a. ook de rotary en dat werkt allemaal normaal.
En dat wisselt soms per registratie.
Ik kan er dus verder niets over zeggen.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 15/08/2019 :  11:13:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Opgelost ! via het psrtutorial kwam de oplossing >>

Press 'Direct Access' then 'Memory' to open the 'Registration Sequence' display and check if the sequence function has been turned on.

If it has, and pedal #2 is assigned to 'Regist +' or 'Regist -' then this will override the 'Organ Rotary Slow/Fast' function that you have assigned to the pedal, and when you press the pedal, the registration memory button will change, as you are experiencing.

If you don't want to use the Registration Sequence, simply turn it off. If you do want to use it, you can turn off pedal#2 (from the same display) which will restore the pedal to use the function that you have assigned to it.

en de vertaling >>>


Druk op 'Direct Access' en vervolgens op 'Memory' om het scherm 'Registration Sequence' te openen en controleer of de sequentiefunctie is ingeschakeld.

Als dit het geval is en pedaal # 2 is toegewezen aan 'Regist +' of 'Regist -', zal dit de functie 'Orgel Rotary Slow / Fast' die u aan het pedaal hebt toegewezen, overschrijven en wanneer u op het pedaal drukt, wordt de registratie geheugenknop zal veranderen, zoals u ervaart.

Als u de registratiesequentie niet wilt gebruiken, schakelt u deze gewoon uit. Als u het wel wilt gebruiken, kunt u pedaal # 2 uitschakelen (vanuit hetzelfde display), waardoor het pedaal wordt hersteld om de functie te gebruiken die u eraan hebt toegewezen.

Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

2987 berichten

Geplaatst - 15/08/2019 :  12:22:12  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Arno,

Zo zie je maar weer, het zijn de kleine dingen die het doen.
Mooi dat het is opgelost.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000