| Auteur |
Onderwerp  |
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 18/11/2006 : 07:18:41
|
quote: Originally posted by Rosita
quote: Originally posted by Heiko
Toen nog zonder Tyros... img[http://www.mijnalbum.nl/Foto=MYXVSLBL.jpg] Allemaal braaf zijn, want hij hoort en ziet alles! Groetjes, Heiko
Hallo Heiko
Je staat er goed op doe je het dit jaar weer 
Groetjes
Rosita
Natuurlijk Rosita, eens een zwartwerker, altijd een zwartwerker!  Maar dan wel met mijn Tyrossie!
Daar gaat 'íe weer: G Hoor wat speelt daar kind'ren hoor wat swingt daar kind'ren ----------Am ---------D7--G hoor wat gaat er stevig tegenaan 't is mijn keyboard zeker Die zo tekeer gaat zeker -----------Am---------------------- G 'k zal toch gauw eens vragen naar zijn naam --- C--------G Oh Tyros2 oh Tyros2 ---- Am----D7----G Met jou ben ik toch best tevree ----- C----Am------G Niets is perfect, dus jij ook niet -----Am---D7------G Maar ik ben geen zeurpiet
|
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 18/11/2006 : 12:21:58
|
Heiko,
wat ben je toch een leuke grapjas, maar bij mij gaat het spelen al de goede kant op dus ik neem meteen mijn broer zijn tyros in beslag.
Groetjes
Rosita |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 19/11/2006 : 23:01:37
|
Jehjeh Roosje dat dacht je maar je oefend er goed op en succes met je sinterklaas optreden ik denk dat de kleintjes er wel zullen van genieten en je mag altijd mijn tyrossie gebruiken.
Groetjes,
Daniel. |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 29/11/2006 : 18:37:33
|
Hey Daan,
Bedankt voor het uitlenen van jou Tyros, mag ik de Tyros nog een weekje lenen? Want het gaat nu echt goed met spelen en je weet het voor volgende week.
Groetjes
Rosita |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 30/11/2006 : 21:36:00
|
Hoi Roos,
Je mag hem wel lenen van me dan moet ik maar even terug op de oude Roland keyboards spelen maar ach de tyros2 is toch van ons samen hé Roosje en succes met het spelen van de Sinterklaas liedjes De zak van sinterklaas hé en niet de zak van klaas hé als je sommige noten weg laat haha
De Sint komt ook in de winkel van de Oostendorpjes misschien moet je daar ook maar even komen spelen om de goedheilig man te verwelkomen haha
Grtz
Broer. |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 02/12/2006 : 00:19:58
|
Voor de komende dagen:
 |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 02/12/2006 : 12:03:44
|
Ik heb nog drie dagen te gaan met oefenen, ben nu best wel wat nerveus.
Rosita |
 |
|
Onderwerp  |
|