Ik zou graag een reeks soundfonts op de PC beluisteren vooraleer ik mijn keuze soundfonts in de genos breng om te gebruiken. Kan iemand mij helpen met welk uitstekend en gebruiksvriendelijk programma ik die soundfonts kan laden en beluisteren op de PC? Dank, jodecra
SF2 soundfonts kunnen direct binnen de expansion manager geladen worden en als de PC via usb op het keyboard is aangesloten, kunnen ze direct via de toetsen beluisterd worden op de PC. Zonder aansluiting op het keyboard kunnen de soundfonts m.b.v. de muis ten gehore worden gebracht.
kan je me vertellen hoe ik die soundfonts sf en sf2 kan beluisteren in de yem? Ik krijg ze niet te horen.
Dankjewel,
Jodecra
Bij mypacks het plusje aanklikken en de sf2 soundfonts aanklikken in de verkenner. Daarna worden ze geladen in de expansionmanager. Op de bekende manier kunnen in het onderste gedeelte van het scherm de sounds geopend worden.
Over soundfonts sf en sf2 heeft Que Robinez een video gemaakt en wordt uitgelegd hoe dit werkt. https://www.youtube.com/watch?v=hPa8JWanDuY Helaas is mij het beluisteren via de optie Common nog niet gelukt.