In de upgrade 2.0 zitten heel wat aantrekkelijke mogelijkheden. O.a; 'chord looper' en 'style section reset'. De vraag is: waar vinden we de handleiding voor deze nieuwe zaken?
Genos 2.0: Chord looper tutorial Ik heb er even een nederlands talige video voor gemaakt: in deze video laat ik zien hoe je de chord looper kan instellen in je genos om er makkelijk gebruik van te maken. Vanaf 03:35 laat ik de chord looper met deze intellingen in de praktijk zien met het nummer While My Guitar Gently Weeps - The Beatles. De stijl die ik gebruik is er 1 die ik samengesteld heb vanuit verschillende stijlen in het nieuwe superior pack.
Wat gaaf!!!!! Ook zo blij dat er eindelijk half fill in en op de maat kunnen komen erbij zit...wordt nu echt sparen voor mij. Dit was de rede dat ik nog geen Genos wilde...bedankt voor het filmpje...
IDD mooi die ChordLooper. Echter houdt hij bij mij de assignable niet vast. Als ik bv van stijl wissel heeft m.n. de E en de F toets de oude waarde weer terug. Iemand een idee? Doe ik iets verkeerd? Gr. Jan
IDD mooi die ChordLooper. Echter houdt hij bij mij de assignable niet vast. Als ik bv van stijl wissel heeft m.n. de E en de F toets de oude waarde weer terug. Iemand een idee? Doe ik iets verkeerd? Gr. Jan
dat komt omdat je denk ik de assignable settings hebt opgeslagen in de stijl of registratie.
het beste is om dan de assignable settings te freezen, dan blijven ze altijd gelocked staan.