Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 2 x Genos verbinden
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Bautersfilip
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 13/12/2019 :  14:26:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Bautersfilip  Reageer met citaat
We spelen met 2 toetsenisten, elk op een Genos. We hebben beiden identiek dezelfde registraties zitten. Kan het ene klavier ingesteld worden als Slave en het andere als Master, om vanop de Master de Slave dezelfde registraties te laten oproepen ?

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 13/12/2019 :  15:32:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Interessante vraag waar ik helaas geen antwoord op heb.
Zo dat niet gaan met die apps. op tablet die score afbeelden
en blijkbaar ook registraties kunnen oproepen ?

VrGr
eddy vanzee
Ga naar bovenaan de pagina

micdo
Senior Member

526 berichten

Geplaatst - 13/12/2019 :  21:40:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Met songbook+ Zou je dit kunnen proberen. Evt gebruik je een leeg dummie blad als blad muziek. Songbook+ kun je gratis uitproberen en alle functies werken. De enige beperking is 15 nummers master slave voor de app werkt . alleen is de vraag of hij dan ook het slave keyboard juist instelt. Ik denk dat dit de enige op dit moment bruikbase optie is. Via MIDI zijn geen mij geen opdrachten bekent die een nwe registratie. Ik ga ervan uit dat songbook + dit met sysex opdrachten doet.

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel

Bewerkt door micdo op 15/12/2019 23:20:05
Ga naar bovenaan de pagina

Waseb
New Member

40 berichten

Geplaatst - 15/12/2019 :  10:07:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Het enige hetgeen ik hiervan weet is dat dit mogelijk is via midi. Het masterkeyboard midi out en, de slave midi in. Je moet wel de juiste kanalen instellen zowel bij de verzender als ontvanger. Meer weet ik er eigenlijk niet van. Je zou het kunnen proberen. Kijk ook eens in de forums van Tyros 1 en 2. Daar wordt deze vraag ook gesteld.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000