Vanmiddag een set 2.1 S350DB van Edifier aangeschaft en aangesloten op de Genos. Wat een geluid. Met de juiste instellingen, te maken in Utility, Kun je de normale set en deze combineren. Wat een verademing en mooi geluid. Kan 3 keer zo hard en zuiver tot zeer hoog volume. Een aanrader. Ik heb het setje aangesloten op de hoofdtelefoon aansluiting.
Op de koptelefoon output is eigenlijk niet de juiste weg. De impedantie klopt niet helemaal. De beste manier is toch vanaf de Main L+R outputs naar de tulp-ingangen van de sub.
Inderdaad is de Koptelefoon uitgang eigenlijk niet te adviseren om te gebruiken ! Ik zie dat het set wat je gekocht hebt ook een digitale Spdif ingang heeft , als je de digitale output van de Genos hierop aansluit heb je de beste geluid kwaliteit en anders de Main out naar de Aux in van de speaker unit
Dankjewel Arno, goede tip. Wel even opletten met de kabel, ik heb een converter " Toslink/Coax" moeten plaatsen tussen Genos en ingang van geluidskaart PC, omdat uitgang Genos "Coax" is en ingang PC "Toslink". Werkt met voeding, kostte ca.€20,00. Is uiteraard niet nodig indien beide toestellen zelfde systeem gebruiken. (Ik gebruik digitale verbinding enkel voor opnames Genos > PC)