Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Vocal harmony na update 2.01
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Jean V
New Member

26 berichten

Geplaatst - 09/03/2020 :  23:46:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jean V  Reageer met citaat
Ik ondervind dat na update 2.01 de vocal harmony niet goed meer werkt. Vocal harmony volgt niet goed de akkoorden tenzij je heel hard zingt. Bij een zacht tot normaal volume volgt de vocal harmony niet. Kan iemand dit eens testen en laten weten of het bij jou ook zo is?
Mvg,
Jean

JV

Luc
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 11/03/2020 :  00:55:06  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Luc  Klik om Lucs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Bij mij lukt dit perfect, moet afhangen van jouw instellingen.
Een mogelijke hint: speel je akkoorden met een Left, liefst Hold on, volume speelt geen belang.
Ga naar bovenaan de pagina

Jean V
New Member

26 berichten

Geplaatst - 11/03/2020 :  08:11:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jean V  Reageer met citaat
Doe ik altijd met left en hold on. Instellingen zijn hetzelfde gebleven want ik heb eerst voor de update een backup gemaakt van mijn user instellingen en daarna terug in geladen. Ik heb de instellingen al nagekeken en staan allemaal goed en toch werkt het slechter dan voorheen.

JV

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 11/03/2020 :  12:09:04  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
probeer is een andere microfoon ?

S,

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors

Jean V
New Member

26 berichten

Geplaatst - 11/03/2020 :  14:52:54  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jean V  Reageer met citaat
Haalt ook niets uit. Bericht gekregen van Yamaha dat na de update het kan zijn dat de gevoeligheid van het ingangsniveau van het microfoon signaal kan veranderd zijn. Dit is te regelen aan de linkerkant op de 'vocal harmony' pagina. Ik ga het straks eens proberen.

JV

Bewerkt door T-Rossie op 11/03/2020 17:37:13
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000