Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 R1 R2 R3
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

TyrosE.Roger
New Member

24 berichten

Geplaatst - 19/03/2020 :  05:40:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste,

Soms heb ik voor, als ik 3 voices programmeer onder R1 R2 en R3, dat alle drie de voices reageren op de volume van R3, m.a.w. zet ik de volume van R3 op nul heb ik niets meer!
Dit heb ik al bij bepaalde styles ondervonden, zoals nu bij 6-8 Soul, OTS uitgeschakeld.
Hoe los ik dit op?

stefan
Junior Member

87 berichten

Geplaatst - 28/03/2020 :  16:48:11  Toon profiel  Bezoek de homepagina van stefan  Reageer met citaat
dit kan soms gebeuren bij gebruik van registratie van anderen en soms bij bepaalde midi files. meestal helpt dan een simpel reset naar fabrieksinstelling dan wel.
heb je dit al geprobeerd om een reset uit te voeren?

http://www.youtube.com/channel/UCVKd-ypaby7U6GRhfXx__fA
Ga naar bovenaan de pagina

TyrosE.Roger
New Member

24 berichten

Geplaatst - 28/03/2020 :  17:21:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt Stefan, het is idd begonnen met een registratie van iemand anders. Reset naar fabrieksinstelling is niet echt nodig, als ik terug vertrek van een blanco registratie is het opgelost, was gewoon eens benieuwd of we die bepaalde registratie kunnen aanpassen.
Ga naar bovenaan de pagina

stefan
Junior Member

87 berichten

Geplaatst - 29/03/2020 :  17:26:17  Toon profiel  Bezoek de homepagina van stefan  Reageer met citaat
aanpassen zal je wel kunnen al zal je wel het een paar keer opnieuw moeten doen om te ontdekken wat hij of zij allemaal heeft meegenomen in de opgeslagen registratie. beste zou ntl zijn dat je het de persoon in kwestie zou kunnen vragen van wat en hoe maar ik vermoed dat deze optie er niet in zit?

http://www.youtube.com/channel/UCVKd-ypaby7U6GRhfXx__fA
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000