Auteur |
Onderwerp |
|
19ton62
Junior Member
94 berichten |
Geplaatst - 21/03/2020 : 17:58:47
|
Goede avond, ik gebruik in sommige multipads een audiolink (wav-bestand). Waar kan ik die vinden in de genos?
YAMAHA GENOS - MFC 10 |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 22/03/2020 : 09:23:23
|
Multipad Audio Link
Menu2 > M.Pad Creator > Audio Link Multipad "Audio cannot be linkend to a Midi Muti Pad....create new...?" > "OK" -druk op één vd lege velden (1,2,3,4) -navigeer naar de locatie van het gewenste Audiobestand en selecteer dit; -druk op kruisje of op "exit" om terug te keren naar het vorige scherm; -indien nog audiobestanden linken, herhaal voor de volgende velden; -save de bank op de gewenste locatie en benoem deze in het "save"-schrijfdialoog-scherm
VrGr eddy vanzee |
|
|
19ton62
Junior Member
94 berichten |
Geplaatst - 22/03/2020 : 12:09:52
|
Goedemiddag Eddy, dank voor de snelle reactie. Het is echter niet wat ik zoek. Mogelijk vraag verkeerd geformuleerd. Ik heb reeds opgenomen wav-bestanden van mijn Tyros5. Die wil ik op de harde schijf van de Genos zetten. Als ik dat doe wat jij beschrijft, dan kom ik uit in de preset-map WAVE. Die kan ik echter met Musicsoft Downloader niet vinden in het keyboard. Mijn bedoeling is dus de oude WAV-bestanden op de harde schijf van de Genos te plakken. Bij de Tyros5 kwam je in de map via de audio-recorder. ik hoop dat ik me nu een beetje beter uitgedrukt heb.
YAMAHA GENOS - MFC 10 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 22/03/2020 : 16:21:13
|
Hoi Ton, Wav op USB-Stick > Stick in Genos via keuzeveld "Audio" (Song A) > naar USB-Stick; selecteer gewenste bestanden op stick ; File > Copy > Copy > USER > "Copy Here" ; Wordt automatisch via USER in map "SONG" op User geplaatst, waar tevens de midi en mp3-bestanden staan. Werkt voor midi,wav en mp3. Er is geen map "Wav" in Genos, wel map "SONG". Werkt tevens via Genos-PC-verbinding , kopiëren & plakken (in map "SONG").
VrGr eddy vanzee |
Bewerkt door eddy vanzee op 22/03/2020 16:23:52 |
|
|
19ton62
Junior Member
94 berichten |
Geplaatst - 22/03/2020 : 17:01:59
|
Eddy, dank voor de uitvoerige en duidelijke uitleg. Het heeft mij goed geholpen. Dank daarvoor. V.w.b. WAVE: Via multipad -> Menu -> Audiolink Multi Pad -> op de vastgelegde audiolink klikt, staat linksboven in het scherm WAVE. Maar dat blijkt dezelfde gegevens te bevatten als SONG A. Fijne zondag nog.
Gr. Ton
YAMAHA GENOS - MFC 10 |
|
|
|
Onderwerp |
|