Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Standaard instellingen aanpassen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

19ton62
Junior Member

91 berichten

Geplaatst - 05/04/2020 :  13:00:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo keyboardvrienden,

Ik ben nog steeds bezig met het omzetten van registraties van Tyros5 naar Genos (eigen schuld....slechte backup).
Nu moet ik bij iedere registratie en -bank de werking van mijn pedaal aanpassen. Die staat standaard op volume, ik wil hem standaard op pitch bend. Verder staat de in itial touch aangevinkt en zou ik die standaard uitgevinkt willen hebben. Is het mogelijk de standaard instellingen ergens aan te passen en op te slaan?
Ik vind de gebruikershandleiding en naslaggids verre van compleet.

YAMAHA GENOS - MFC 10

stijn
Average Member

226 berichten

Geplaatst - 05/04/2020 :  13:31:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Er is geen andere mogelijkheid om die instellingen op te slaan buiten Registraties. Registraties activeren telkens opnieuw de gekozen instellingen

Als er veel registraties moeten aangepast worden dan kan dat met het PC programma 'Yamaha Registration Manager' van Murray Best.
Daarmee kunnen alle registraties in 1 keer aangepast worden met een batchverwerking.
Hier is een link naar het programma:
https://drive.google.com/file/d/1CCoXtEr1F3U7cTvASntfvwIDUC2nQmOH/view

Meer info: https://psrtutorial.com/util/best.html

Stijn
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 05/04/2020 :  17:55:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Makkelijker is om de Freeze functie te gebruiken voor je instellingen, staan ze eenmaal goed
dan de freeze aanzetten en als je een registratie saved neem je die tegelijk mee , om te kijken wat de freeze
functie voor je onthoud , druk je eerst op Direct Acces en dan op de Freeze knop .

Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000