Hallo Daar ben ik weer eens met een vraag. Ik kreeg een defecte psrs900 en na wat () knutselen werkt die weer prima en ik wil dat keyboard als 2e gebruiken boven mijn tyros5. Hoofdzakelijk als voice keyboard. Het vervelende is alleen dat ik via de midi koppeling ( zowel a als B ) niet de transpose functie van de tyros 5 mee kan nemen als ik daarop transpose gebruik. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de tyros in moet stellen om alleen de transpose functie te gebruiken voor de psrs900 ?? zodat ook die stemmetjes mee omhoog of omlaag gaan.
Dank voor je snelle reactie alleen dat had ik ook al eindeloos geprobeerd Op de Tyros 5 deze instelling gewijzigd alleen denk ik dan die zend het uit en de s900 moet het ontvangen. Op de s900 ook met de transpose functie, master, song, e.d geëxperimenteerd. Ook een andere kabel gebruikt maar die doet het tussen mijn fr7 en bk7m ook goed dus daar ligt het niet aan Ik ben bang dat er toch nog iets defect is in de s900 want ik kom er zo dus even niet uit. En als het niet lukt..... Nou ja je moet een gekregen paard niet in de bek kijken. En de s900 speelt in elk geval wel goed al moet je even aan de toetsjes wennen. Ik hou me dus aanbevolen voor nog een goed idee.