Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Playlist vraag
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

J.kluin
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 04/07/2020 :  08:20:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ben nog niet ervaren speler maar ik zoek voor mijn playlist Genos incl registratie banken die bij de song horen een site waar ik dat downloaden of een usb stick die ik de muziek al opstaat zodat ik met m’n rechterhand mee kan spelen wie weet hoe ik daar aan kan komen bij elke song moeten dan wel de bijbehorende registratie banken die bij die song horen
Alvast bedankt Mvg Jan

T-Rossie
Moderator

3176 berichten

Geplaatst - 04/07/2020 :  13:22:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom Jan,

In die heeeeeeeele lange zin vraag je veel, maar ik begrijp eigenlijk niet wat de vraag is

Genos kent registraties,
In de playlist kun je songs opslaan gebruikmakend van registraties,
Om liedjes af te spelen kent Genos MIDI-files, die je overigens kunt aanroepen vanuit een registratie.

Als jouw Genos van Oostendorp komt heb je een enorme vracht aan registraties (10400 stuks) gekregen die op de harddisk (SSD) staan. In de registraties zijn bij een song het juiste tempo en een passende style vastgelegd.

Wil je meespelen met een MIDIfile dan even googelen op MIDI... er zijn diverse leveranciers.
Ga naar bovenaan de pagina

19ton62
Junior Member

91 berichten

Geplaatst - 05/07/2020 :  14:26:25  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo Jan,

Ik haal de meeste midisongs van http://download.midimi.org/. Dat is een gratis site met ontzettend veel midifiles.
De juiste song opzoeken, downloaden op je usb-stick, in je Genos steken, via de mixer de ongewenste kanalen uitzetten en meespelen maar.
Succes.

YAMAHA GENOS - MFC 10
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000