Auteur |
Onderwerp |
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 17/11/2005 : 09:22:21
|
Hallo allemaal;
Ik heb inderdaad gisteren een e-mailtje ontvangen van Yamaha support@music.yamaha.com waarin wordt bevestigd dat ze inmiddels gratis een USB to Lan kabel hebben opgestuurd.
Dus deze actie zoals Iacobo al vermelde, is dus ook geldig voor Tyros2 cliënten in Nederland. (tot 31-12-05)
Jammer dat ik inmiddels al zo'n kabeltje (voor € 25,-)heb aangeschaft.
Groetjes van fboss
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 17/11/2005 : 17:52:37
|
Ik heb die mail inderdaad ook ontvangen,leuk toch !
Arno. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 17/11/2005 : 18:12:46
|
Hebben jullie je ook aan moeten melden met het verhaal over creditcard-nummers ? (en een 'controle')
|
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 17/11/2005 : 18:14:25
|
Ja, ik ook. Controle van $1,- Nog geen bevestigingsmail van yamaha ontvangen overigens.
Ruud |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 17/11/2005 : 23:32:40
|
Voor mij geld hetzelfde als voor Ruud.
De 1$ blijft overigens een tegoed, en wordt verekend met een eventuele toekomstige rekening.
Groetjes van fboss |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 30/11/2005 : 10:55:40
|
Ik heb zojuist per koerier de gratis USB-Lan adapter ontvangen. Het is de Linksys Usb 2.0 10/100- Netwerkadapter. Inclusief IDC toelichting en Yamaha's IDC Song list boekje.
Verstuurd door Yamaha Music Central Europe vanuit Rellingen.
Goede actie en service!
Groet, Ruud |
|
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 30/11/2005 : 19:26:47
|
Had nooit een email gehad over mijn USB adapter aanvraag, maar vandaag is ie binnengekomen! Leuk om dat internet gebeuren eens uit te proberen. 7 Dollar per style is wel wat prijzig.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
|
|
kayo
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 01/12/2005 : 16:46:31
|
Ook ik heb de Lan-adapter vandaag ontvangen en uiteraard even uitgeprobeerd. Dat werkt allemaal prima en er bestaat zelfs een mogelijkheid om muzieklessen te gaan volgen op deze manier. Is natuurlijk niet kostenloos........ Maar dat is een muziekleraar ook niet en da's wel veel duurder. Een leuk speeltje zo voor de Kerstdagen
Vriendelijke groet Kayo |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
549 berichten |
Geplaatst - 06/12/2005 : 11:34:39
|
hoi Fboss,hier ROMANTIKO uit Belgie ,kan je mij vertellen hoe ik zo n adapter kan bekomen,groetjes RIKO |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 06/12/2005 : 13:07:18
|
Hallo Riko,
Kijk hiervoor even bij het onderwerp ".....wel gratis USB-LAN" van Lacobo. Laatste bericht 10-11-2005
Groet, Ruud |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
549 berichten |
Geplaatst - 06/12/2005 : 17:36:58
|
Hallo LACOBO,hier RIKO uit Belgie,eerst en vooral proficiat met je mooie site en de liedjes zijn gewoon prachtig heel mijn stijl!!Kan jij mj vertellen hoe ik zo n lan adapter kan bekomen via yamaha??vele groetjes en doe zo verder gewoon zalig,alvast bedankt ROMANTIKO |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 10/12/2005 : 01:08:26
|
Hallo allemaal;
Ook ik heb deze week de "USB to Lan" adapter per post thuis gekregen. Keurige "Linksys" USB 2.0 10/100 netwerkadapter. Toch een leuk kado van Yamaha.
Ook een Yamaha pocketuitvoering catalogus met alle te bestellen styles, songs etc etc. De Yamaha digitale Music Noteboeek, en de IDC Songlist. Samen zo'n 322 pagina's meer dan 40 regels per pagina aan te bestellen muziek-plezier. (alleen vind ik gemiddelde de prijzen te hoog)
Ook had ik al een (Belkin € 25,-) "USB to Lan" adapter aangeschaft, Ik heb de Belkin aangeschft, na berichten in het forum dat een snibbige Yamaha-jufrouw bij navraag had medegedeeld dat Nederlanders geen adapter kado kregen. Dit was alleen een USA-aktie.
Dank zij deze niet klantvriendelijke Yamaha mededeling, heb ik nu dus twee adapters. Wie weet kan ik er nog eens iemand blij mee maken.
Groetjes weer van fboss
|
|
|
apach
New Member
34 berichten |
Geplaatst - 15/12/2005 : 20:50:53
|
hoy, hier met apach uit belgië,heb deze week ook usb adapt. toegekregen maar het lukt me niet om verbinding te maken met internet,heb alle intellingen op pc gezet via de bijgeleverde cdrom,moet ik nu de usb stick in pc laten of in tyros , in beide gevallen geen verbinding. quote: Originally posted by kayo
Ook ik heb de Lan-adapter vandaag ontvangen en uiteraard even uitgeprobeerd. Dat werkt allemaal prima en er bestaat zelfs een mogelijkheid om muzieklessen te gaan volgen op deze manier. Is natuurlijk niet kostenloos........ Maar dat is een muziekleraar ook niet en da's wel veel duurder. Een leuk speeltje zo voor de Kerstdagen
Vriendelijke groet Kayo
|
|
|
apach
New Member
34 berichten |
Geplaatst - 15/12/2005 : 20:52:16
|
hoy, hier met apach uit belgië,heb deze week ook usb adapt. toegekregen maar het lukt me niet om verbinding te maken met internet,heb alle intellingen op pc gezet via de bijgeleverde cdrom,moet ik nu de usb stick in pc laten of in tyros , in beide gevallen geen verbinding. |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 16/12/2005 : 13:20:27
|
Hallo Apache;
Bij de "USB to Lan Adapter" zit een kabeltje. Dit kabeltje aan de achterzijde van de Tyros2 aansluiten, bij de "USB to Device" aansluiting. Dan de USB-LAN-Adapter aan het kabeltje schuiven.
Op de USB Adapter zit een klepje, dit kan je naar boven openen. In deze opening steek je de LAN-kabel, en de andere kant van deze kabel steek je in je router of modem, of een LAN-verbinding op de PC.(in ieder geval moet hij verbonden worden met de ADSL-verbinding)
Succes ermee en groetjes van fboss |
|
|
abraham
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 17/12/2005 : 12:14:40
|
Hallo fboss,
Ik bezit nu ook de Linksys USB-Lan Adapter. Ik ben aangesloten op het internet mbv een Motorola Surfboard kabel modem. Aan de achterzijde van dit modem zit een Ethernet en een USB aansluiting.De Ethernet aansluiting is nu verbonden met de PC. Kan ik die USB aansluiting nu rechtstreeks linken met de Tyros2, of moet er alsnog een router tussen? Welke Linksys-kabelrouter heb ik eventueel daarvoor nodig:type BEFSR11ver.2 of BEFSRU31.
|
|
|
Onderwerp |
|