Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Main Variatie/Auto Fill In
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

paulmuz
Average Member

279 berichten

Geplaatst - 31/07/2020 :  18:17:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoe komt het dat de main variatie (Auto Fill In) niet werkt ? sederd de laatste update ervaar ik het meer en meer ,wanneer ik een registermemory kies , waar de auto file in was ingesteld gebeurd dit niet .

Ik denk dat er ergens een verkeerde instelling is op mijn Genos , vroeger nooit ervaren.
Wie kan mij helpen ???
mvg
Freddy



Genos.V 2
Ipad 12.9
Presunus Studiolive 32SC
TLAaudio+RME Fireface800
Vocalist Voiceworks Plus
Cubase 10
Begin waar je bent.

richard001
Average Member

396 berichten

Geplaatst - 01/08/2020 :  14:16:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Freddy,

De stand van de knoppen AUTO FILL IN en de OTS LINK kunnen niet worden opgeslagen in een registratie.
Kon vóór de update niet en kon trouwens nooit, ook niet op de Tyros.

Deze knoppen moet je altijd handmatig instellen.

De knop AUTO FILL IN is een zogenaamde systeem settings, dat wil zeggen dat de stand van de knop bewaard blijft als je de Genos uitzet.

De stand van de ACMP knop kun je wel opslaan in een registratie.
De stand van de knoppen ACMP en van de OTS LINK staan na opstarten altijd uit.

Gr. Richard
Ga naar bovenaan de pagina

paulmuz
Average Member

279 berichten

Geplaatst - 03/08/2020 :  12:16:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Richard.

Misschien heb ik het niet goed uitgelegd.Het zit zo.

Ik gebruik altijd 1 registratie band van 10 instellingen.
bij iedere registratie gebruik ik vaak een main variatie,
zodoende wanneer ik verander van registratie , ik telkens een andere drum en styl instelling heb ( main variation) als je dit opslaat heb je een verscheidenheid aan styl . ik sla ze altijd op.

nu gebeurd het dat alle gemaakte registraties niet meer die overgang geven , het blijft op dezelf main variatie staan , terwijl ik het anders heb opgeslagen.

dus je kan terug beginnen met het terug opslaan van die registratie wil je deze hebben zoals je wil. erg vervelend.

Genos.V 2
Ipad 12.9
Presunus Studiolive 32SC
TLAaudio+RME Fireface800
Vocalist Voiceworks Plus
Cubase 10
Begin waar je bent.
Ga naar bovenaan de pagina

richard001
Average Member

396 berichten

Geplaatst - 03/08/2020 :  14:04:43  Toon profiel  Reageer met citaat
Freddie,

Ik ben bang dat je vraag dan inderdaad een beetje onduidelijk was.
Je vroeg waarom de Auto Fill In niet werkt.

Ik begrijp nu dat je verschillende main variaties ( A, B, C en D) opslaat in een registratiebank maar dat ze bij het kiezen van de verschillende registraties niet worden opgeroepen.

Als je zeker weet dat de verschillende main variaties op de juiste wijze in de registratiebanken zijn opgeslagen, dan kan ik het niet verklaren.

Je kunt snel testen of dat op de juiste wijze gebeurt door de vier main variaties (A, B, C en D) even afzonderlijk op te slaan in de knoppen 1 t/m 4 van een registratiebank (De registratiebank hoeft voor deze test niet op de harde schijf te worden opgeslagen)

Als je nu achtereenvolgens de registratieknoppen 1 t/m 4 kiest moet je de variaties ook van A t/m D zien veranderen.

Als dat normaal werkt dan ben ik bang dat je de defecte registratiebanken opnieuw zult moeten maken.

Als het niet werkt moet je even kijken of in het scherm "Registration Memory" de Style aangevinkt staat.


Gr. Richard




Ga naar bovenaan de pagina

paulmuz
Average Member

279 berichten

Geplaatst - 03/08/2020 :  15:01:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Richard.

Ja het was niet zo duidelijk sorry , alles staat goed ingesteld om op te slaan , maar plotseling komt het weer voor , en ik weet zeker dat die opgeslagen waren , misschien nog een overblijfsel van de T4 registraties , zal het eens wat nauwkeuriger opvolgen.

Dank U Richard.
Vriendelijke Groet
Freddy

Genos.V 2
Ipad 12.9
Presunus Studiolive 32SC
TLAaudio+RME Fireface800
Vocalist Voiceworks Plus
Cubase 10
Begin waar je bent.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000