| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 02/12/2006 : 02:51:25
|
Hoi Allemaal,
Ik heb een aantal styles van Kurzweil en die wilde ik omzetten voor de Tyros2 maar dat lukt niet zelfs niet met een converter programma als EMC Style Works die herkend alleen maar Roland,Yamaha,Techichs etc maar geen Kurzweil. En toen dacht ik ik verander de naam even van .KRU naar .sty en de tyros2 ziet hem dan wel als style maar hij doet het niet in de Tyros2 
iemand een andere oplossing? Want die Kurzweilstyles klinken echt mooi.  
Groetjes,
Daniel. |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 03/12/2006 : 15:16:08
|
Ze klinken zeker mooi, maar Daan heb je al gekeken op google? wie weet staat daar wel wat op. succes ermee.
Rosita |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 16/12/2006 : 16:05:38
|
Ik hoorde van iemand dat je je Kurzweilstyles kan omzetten naar midifile en die weer omzetten naar styles voor je Tyros2 maar als je die in MID zet dan krijg je toch maar 1 variation de A alleen? :s
En hoe zet je eigenlijk midifiles om naar styles in de T2?
Grtz,
Daniel. |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 16/12/2006 : 16:42:26
|
Hoi Daniel,
Hoewel ik niets kan beloven, maar stuur mij eens zo'n file. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 17/12/2006 : 13:48:53
|
Hoi Daniel,
Bedankt voor het opsturen van die files.(waren er in ieder geval genoeg om te proberen. hahaha) Ik ben er de hale ochtend mee bezig geweest, maar welk programma ik ook gebruik, ik krijg het niet voor elkaar om ze te importeren. Ook niet als midifile. De indeling is totaal afwijkend van de normale indeling. Ook als je de file binair bekijkt is er niet is te vinden. Moet dus helaas zeggen: Ik krijg het niet voor elkaar. Jammer, maar het is niet anders. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 17/12/2006 : 15:18:29
|
Hoi Frans,
Heel erg bedankt dat je zoveel moeite heb gedaan voor me maar helaas is het niet gelukt dan houdt het op. Kurzweil is dus een afwijkend keyboard merk haha maar nogmaals heel erg bedankt 
Groetjes,
Daniel. |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|