| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 03/12/2006 : 13:23:15
|
Beste vrienden,
Een geweldige instructie DVD voor de TYROS2. Heeft altijd prima gewerkt. Behalve nu, de DVD laat wel beeld zien, maar geen geluid meer. Dit gebeurde nadat ik Windows Media speler no. 11 geinstalleerd heb.
Ook mijn DVD films werken opeens niet meer. Hebben jullie enig idee wat hier mis is gegaan? Op mij notebook waar ik dus nog niet heb geupgrade naar Windows media no. 11, werkt alles nog prima.
Jan |
|
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 03/12/2006 : 16:22:38
|
Beste Jan en Iedereen;
Ook ik heb dezelfde problemen.
Alleen heb ik wél geluid, maar een groen of blauw beeldscherm
Van alles al geprobeert, maar tot nu toe geem oplossing gevonden.
Heb Windows Media Player 10 weer geinstalleerd, ( na volledige uninstallatie van WMP 11 ) maar ook nu; geen succes.
Microsoft om raad gevraagd (nadat ik WMP 10 weer had geinstalleerd) maar kreeg als commentaar; "Wij geven geen ondersteunig op problemen met een Béta versie" !!!!!!
Na nogmaals te hebben geschreven dat ik WMP 10 gebruik, gewoon van Microsoft nooit geen antwoord meer gekregen ????????
Alle maar te downloaden codex-software geinstalleerd, enz. enz.
Sommige dvd's en andere type bestanden doen het wel, en sommige geven alleen een groen/blauw scherm.
Ik raad dan ook iedereen zeer sterk aan om voorlopig géén Windows Media Player 11 te installeren.
Misschien weet iemand de oplossing? Ik kan hem voorlopig nog niet vinden.
Groetjes weer van fboss |
Bewerkt door fboss op 03/12/2006 16:24:27 |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 03/12/2006 : 18:01:03
|
Hoi, De nieuwe instructie DVD heb ik niet, maar wel Media Player 11 geinstalleerd, DVD's, muziek-DVD's, Workhop DVD's: no problemo. Ik gebruik Power DVD voor het afspelen,maar Windows Media Player doet het ook (nog) gewoon. Niet dat het jullie direct verder helpt, ik geef het alleen maar even aan, dan kunnen jullie of iemand van de T2 goeroes het probleem mischien ergens anders zoeken. Succes! |
 |
|
|
dolie2
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 04/12/2006 : 13:35:12
|
Beste Jan,
Ook ik had problemen met WMP 11 Bèta. Heb de "10" weer ingeschakeld en alles werkt naar behoren. WMP 11 is in ontwikkelingsfase, dus niet doen! Laat ze eerst de fouten er maar uithalen.
Groeten, Ton
??? |
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 04/12/2006 : 13:57:56
|
dolie
OK. Bedankt voor de suggestie.
Jan |
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 05/12/2006 : 10:31:50
|
OK. Probleem is opgelost na aanschaf van een plug-in voor Windows media player. Niet echt een elegante oplossing dat je iets moet kopen om windows media player een DVD te laten afspelen. Het is niet anders. Denk ik.
Jan |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 05/12/2006 : 12:15:43
|
quote: Originally posted by Jan Bruijn
OK. Probleem is opgelost na aanschaf van een plug-in voor Windows media player. Niet echt een elegante oplossing dat je iets moet kopen om windows media player een DVD te laten afspelen. Het is niet anders. Denk ik.
Jan
Ik denk dat het wel anders is Jan, want bij mij werkt media player 11 wel. Alleen...hóe anders weet ik ook niet. Ik ben ook maar een eenvoudige eindgebruiker... Groetjes, Heiko |
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 05/12/2006 : 12:34:03
|
Heiko,
Het is van zoveel faktoren afhankelijk of iets goed werkt in een PC of niet. De plug-in kostte slecht 15 euros. Als het dan goed werkt. Waarom zou ik dan nog zeuren. Ik ben blij dat het bij jouw wel goed werkt. Houden zo.
Jan |
 |
|
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 31/12/2006 : 16:24:10
|
Hallo Allemaal;
De oplossing voor mijn probleem met Windows Media Player, vond ik inmiddels op onderstaande Microsoft site.
Ik heb nu Windows Media Player 11 geinstalleerd, en het werkt weer perfect.
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia//nl/mp10/faq.aspx#3_1
Ik vond daar de onderstaande tekst, en door dit advies uit te voeren, loste ik mijn probleem op.
Problemen met afspelen
3.1 Wat kan ik doen aan afspeelproblemen met video, zoals groene of roze lijnen op het beeld, een flikkerend of gefragmenteerd beeld, een speler die niet meer reageert tijdens het afspelen van video, enzovoort?
Controleer of er updates zijn voor het stuurprogramma van uw grafische adapter en Microsoft DirectX® op de pagina Windows Update.
Als het probleem hiermee niet wordt verholpen, stelt u de videoversnelling lager in of schakelt u deze helemaal uit. In Windows Media Player 9 of hoger kunt u dit als volgt doen: 1) Klik in het menu Extra op Opties en klik vervolgens op het tabblad Prestaties. 2) Verplaats de schuifknop in het gebied Videoversnelling om de videoversnelling te vertragen of uit te schakelen.
Allemaal weer de groetjes van fboss |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|