Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Originele Styles Yamaha
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

tyros2
Senior Member

791 berichten

Geplaatst - 15/02/2021 :  09:53:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Waar kan ik originele stylen van Yamaha kopen ?
Geen packs of midi's maar losse stylen.
Heb de hele site van Yamaha uitgeplozen maar vindt geen losse stylen meer, helaas.
Iemand die weet waar ik ze vinden kan ?

Muzikale Groet
Henk

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 15/02/2021 :  13:01:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Bij Yamaha Musicsoft zijn stylen te koop > https://shop.usa.yamaha.com/en/catalogsearch/result/?q=Styles
De site is bijzonder traag en erg onduidelijk , Yamaha maakt geweldige instrumenten , maar deze site is dramatisch in alle opzichten .

Voor songstyles kan je hier terecht , erg goede kwaliteit >> https://www.d-o-o.de/
Even je type keyboard invullen en je ziet gelijk wat er geschikt is voor je keyboard .

Dit is ook een site met veel songstylen , of ze geschikt zijn voor de T2 durf ik niet te zeggen

Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

tyros2
Senior Member

791 berichten

Geplaatst - 15/02/2021 :  13:19:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Arno.
Bedankt voor de reactie.
Styles van DOO en Hageshop dat ken ik maar voordat
Yamaha begon met het gratis verstrekken van packs kon je op
hun site heel veel mooie en goede stylen kopen maar dit is nu
helaas verdwenen.
Ik heb de Tyros5 en die lust alle stylen maar soms dan mis ik wat en ik kon dan een goede style via hun site kopen.
Waarom dit niet meer kan is mij een raadsel.

Muzikale Groet
Henk
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 15/02/2021 :  19:47:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Het bijzondere is dat de meeste Yamaha keyboards worden in Europa verkocht en deze site is helemaal
op de Amerikaanse markt gericht , en daar nemen ze arranger keyboards niet erg serieus .
Ook contact krijgen is de laatste tijd erg moeilijk , je zou zeggen dat het in deze digitale tijd zou
moeten verbeteren , Maar Yamaha vaart zijn eigen koers en vind dit waarschijnlijk niet belangrijk genoeg.
Ik heb in het verleden honderden euro's daar besteed , maar dat is nu allemaal gratis geworden dus voel ik me
behoorlijk bezwaard om daar nog ooit geld uit te geven . Pracht instrumenten maar een vreemde manier van klanten behandeling.

Maar als je goed zoekt kan je op div sites de stylen vinden van de SX900 en de CVP 800 serie , daar zitten ook de meeste stylen op die de afgelopen jaren te koop stonden op de Musicsoft site ( mocht je die nog niet hebben)

Gr Arno/Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000