Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Tyros 4 naar Genos omschakeling
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ludo
Starting Member

16 berichten

Geplaatst - 15/02/2021 :  15:51:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allen, hier enkele vraagjes omtrend de mogelijke omschakeling.
Ik heb de TRS MS048 luidsprekerset van de Tyros 4, is deze verder te gebruiken in de Genos?
Ik gebruik de MFC 10, is deze verder te gebruiken in de Genos?
Ik maak mijn partituren zelf op de Pc om daarna deze op een externe monitor weer te geven via een song op de Tyros, hiermee geeft de monitor hetzelfde scherm als de Tyros. Is dit ook voor de Genos? of kan je hier het main scherm laten staan op de Genos en enkel de song naar de externe monitor sturen?
Ik heb een 2e midi klavier Pc200 van Roland aangesloten en gebruik de Tyros klanken, kan ik deze in split gebruiken? of moet ik hiervoor een ander type midi keyboard voor gebruiken?
Groeten, Ludo

T-Rossie
Moderator

3178 berichten

Geplaatst - 15/02/2021 :  16:30:23  Toon profiel  Reageer met citaat
a. De Tyros speakerset kun je niet gebruiken op Genos.
b. De MFC10 is aan te sluiten op Genos, maar Genos kent geen speciaal menu voor de controller. Vergt dus enig uitzoekwerk.
c. Genos kan standaard geen monitor aansturen. Je moet daarvoor een kleine converter USB2VGA aanschaffen.
d. Een los midiklavier kan gewoon op Genos aangesloten worden.

Op dit forum is al heel veel geschreven over al uw vragen. Even de zoekfunctie gebruiken svp.

Bewerkt door T-Rossie op 15/02/2021 16:31:18
Ga naar bovenaan de pagina

ludo
Starting Member

16 berichten

Geplaatst - 17/02/2021 :  17:04:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allen, dat je een externe monitor kan aansluiten via een adator weet ik intussen maar nog niet dat ik hierop de score kan zetten en op de Genos het main scherm kan laten staan weet ik nog niet.
Mijn 2e midi keyboard (toetsen zonder klanken) zou ik graag in split gebruiken. Moet deze speciale vereisten hebben? (om de split te sturen) of kan je in de Genos ingeven bv de eerste 2 oktaven part 1, de rest op part 2 te ontvangen?
Groeten, Ludo
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000