Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Vocal harmony
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Noel
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 19/04/2021 :  13:33:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Noel  Reageer met citaat
Ik heb reeds meer dan 2 jaar een Genos en het lukt me nog steeds niet om een deftige vocal harmony uit dat toestel te krijgen.
Ik volg het grote handboek maar door de opmerkingen die je om de haverklap naar andere bladzijden verwijzen waar je ook niet slimmer van wordt is het niet echt een handleiding maar een verwarring.
Ik gebruik een microfoon met jack maar kan ook XLR gebruiken.
de vocal harmony types kan ik oproepen en installeren maar die reageren niet op mijn akkoorden LEFT.
Heb ik iets vergeten aanvinken in de installatie ? Mogelijks maar ik weet niet wat.
bij het copieren van een oude Tyros 2 instelling is het me gelukt om 1 vocal harmony te gebruiken. Maar ik zie geen enkel verschil in instellingen met de nieuwe VH die ik nu uitprobeer.
Dus mijn vraag: is er iemand die mooie VH uit Genos kan halen en me kan uitleggen hoe het moet aub?
Dank u wel.
Noël

Soneg
Advanced Member

1645 berichten

Geplaatst - 19/04/2021 :  15:16:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Hier kan je instellingen kopen > https://soundwonderland.de/pages/en/shop/vocal.php
, ik ben zelf geen zanger maar heb wel eens wat met de VH geprobeerd en ik heb toch wel verrassende resultaten gevonden , niet iets om te delen
De VH van de Genos is behoorlijk complex en er is in de vele sub menu's ontzettend veel in en af te stellen, veel proberen is dan de enige manier .

S ,

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000