Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 betreft Genos
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

jackske
Starting Member

7 berichten

Geplaatst - 20/04/2021 :  16:42:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Hi iedereen , ik heb op mijn audio ingang van de Genos een Roland VR-09 keyboard aangesloten , ik wil dat het volume van de VR-09 te samen gaat met het volume pedaal FC7 van de Genos. Is dat mogelijk ? ?

richard001
Average Member

396 berichten

Geplaatst - 21/04/2021 :  10:12:27  Toon profiel  Reageer met citaat
In theorie is dat mogelijk maar ik kan alleen aangeven wat die theorie is want ik kan jouw situatie niet nabootsen en het dus niet testen.

Om te beginnen is het niet mogelijk met alleen de audioverbinding omdat er geen communicatie is tussen het signaal van de FC7 en de Roland.

Je zult in ieder geval een midiverbinding moeten maken tussen Genos (midi uit) en Roland (midi in)

Verder zul je in de midi instelling van de Genos moeten aangeven dat het control commando 7 (CC#7) wordt verzonden (in midi scherm transmit).
En in de midi instelling van de Roland geef je aan dat je het CC#7 signaal ontvangt (receive) en doorgeeft aan het gewenste midi kanaal van de Roland.

Mogelijk kunnen andere forumleden je verder helpen.

Ik ben wel benieuwd of het je lukt.

Gr. Richard


Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000