Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 5 en FC 50 foot controller
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Bert klavier
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 30/04/2021 :  10:53:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Even voorstellen ik ben bert 75 jaar en woon in noord holland
Door de berichten en antwoorden te lezen in dit forum is mijn tyros 5 als een muziekwonder te bespelen en beleef veel plezier in de ondekkingstocht door muziekland.
Maar dan komt de vraag ik heb gelezen dat de boss fc 50 een vervanger kan zijn voor de mfc10 is in het forum iemand die de fc 50 op zijn tyros heeft aangesloten dan zou ik graag de midi instellingen willen zien liefst als schermafdruk omdat het midiverhaal van yamaha en boss
voor mij geen duidelijkheid geeft.
dank en groet voor alle leer momenten.

Soneg
Advanced Member

1583 berichten

Geplaatst - 30/04/2021 :  13:08:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Probeer een MFC 10 te vinden ,er is een speciaal menu op de Tyros om hem ( eenvoudig) in te stellen ( onder Midi instellingen te vinden)
Roland pedaal gaat je alleen lukken met hulp van een Midi expert , Maak het jezelf niet te moeilijk .
Zelf al 20 jaar de MFC 10 on gebruik zonder enige hapering , topkwaliteit pedaal

Gr, Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000