| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 13/12/2006 : 06:02:14
|
Ik heb het wegens andere bezigheden nog niet geprobeerd, een file afspelen op mijn T 1. Wie kan mij voor een proef (test) een file per email toesturen, zodat ik de file op een floppy kan zetten, om de file dan af te spelen op mijn tyros 1 ? Het hoeft geen hele mooie of goede te zijn!
.
|
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 13/12/2006 : 08:33:59
|
U bedoelt een midifile? www.musicrobot.com
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 13/12/2006 : 09:56:21
|
Bedankt voor de reactie en de web-site Henk, maar ik heb al zo veel paswoorden en gebruikersnamen in moeten vullen dat ik daar onwel van wordt. Dat vermijd ik tegenwoordig! Vandaar mijn vraag aan andere mensen of die mij een proef midifile kunnen mailen, een leuke bijkomstigheid als we elkaar een zelfgemaakte midifile zouden kunnen laten horen, daarom (ook) dit kleine expiriment.
P.S. U hoeft mij geen U te noemen hoor! |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 13/12/2006 : 10:41:53
|
quote: Originally posted by Cees
Bedankt voor de reactie en de web-site Henk, maar ik heb al zo veel paswoorden en gebruikersnamen in moeten vullen dat ik daar onwel van wordt. Dat vermijd ik tegenwoordig! Vandaar mijn vraag aan andere mensen of die mij een proef midifile kunnen mailen, een leuke bijkomstigheid als we elkaar een zelfgemaakte midifile zouden kunnen laten horen, daarom (ook) dit kleine expiriment.
P.S. U hoeft mij geen U te noemen hoor!
Kijk maar eens in jou mailbox  |
 |
|
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 13/12/2006 : 12:44:30
|
Bedankt Dirk, heb jouw midifile's ontvangen "op mijn PC die op audio aangesloten staat" zijn de midifile's goed hoorbaar, later zal ik ze op floppy zetten en dan in de t 1 steken om te horen of ze het doen. Ik neem aan dat dat wel goedkomt!
Groet. Cees.
. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 13/12/2006 : 18:04:42
|
Graag gedaan, heb je nog meer nodig dan roep je maar  Ik heb zo ongeveer 5000 midifiles  sis |
 |
|
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 14/12/2006 : 11:04:04
|
De midifiles werken perfect, ook op de tyros gisteravond afgespeelt, nu weet ik hoe het één en ander werkt en daar ging het om. Als ik nu file's wil hebben kan ik ze bestellen. Bedankt voor de medewerking Dirk!
Groet. Cees. . |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|