Ben op zoek naar zoek naar Mega Music Pack Want is probleem met Tyros 1 in De Custum Voice bank staat empty . Ik gebruik voice editor maar ik moet file`s hebben met T2E extentie en die heb ik niet. Wel UVN maar die zijn niet voor de 1 Is er een manier om aan die Custum Voice file`s te komen. een musikale groet. Fred
Henk bedankt . Het is voor de Tyros 1 wel een oudje maar dat ben ik ook. En ben pas sinds kort begonnen met muziek en als het gaat dan wil wel een 3 of 4 hebben in Bedienungsanleitung:van Custom Voices/Tyros 1 word gezegt library file is T2E en TVN is die ook voor de 1 Groet Fred
Ik heb geen idee Fred of TVN ook voor de Tyros1 gebruikt kan worden. Ikzelf heb de 1 niet gehad wel 2 3 4 en nu 5 Wellicht is er iemand die hier met een goed antwoord komt.
In de handleiding wordt nergens gesproken over het installeren van het expansion geheugen. Dat geheugen (Dimms )is nodig om de extra voices in te installeren. Ik denk dus niet dat het mogelijk is om extra voices in de Tyros 1 te installeren. Dat begint pas bij de Tyros 2. Groetjes,