Auteur |
Onderwerp |
|
MMO
Average Member
114 berichten |
Geplaatst - 16/06/2021 : 20:21:44
|
Was aan het kijken bij yamaha musicsoft, maar zag dat er bij styles "comming soon" stond. Iemand die daar meer over weet?? Kunnen we weer wat nieuwe styles verwachten??
https://shop.usa.yamaha.com/workstations-and-keyboards-genos |
Bewerkt door MMO op 16/06/2021 20:23:55 |
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 17/06/2021 : 07:59:01
|
Coming soon is nu weg, maar helaas staan er maar 9 styls.
Muzikale Groet Henk |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 17/06/2021 : 09:51:17
|
@Henk: De Site waar Bram naar verwijst staat nog steeds 'Coming Soon' en als je daarop klikt gebeurt er niets. De site van Musicsoft laat de 9 styles zien.
Het is nog steeds niet optimaal geregeld bij Yamaha/Musicsoft |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
|
MMO
Average Member
114 berichten |
Geplaatst - 18/06/2021 : 07:26:51
|
D.o.o.de ken ik, heb daar een aantal styles besteld. Zitten wel wat redelijke styles bij, maar klinken helaas niet zoals ze op hun website voor doen. De overige links was ik niet mee bekend, thanks ! Eens kijken of daar wat leuks valt te halen. |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 18/06/2021 : 12:26:10
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MMO
D.o.o.de ken ik, heb daar een aantal styles besteld. Zitten wel wat redelijke styles bij, maar klinken helaas niet zoals ze op hun website voor doen. De overige links was ik niet mee bekend, thanks ! Eens kijken of daar wat leuks valt te halen.
De meeste styles kan je redelijk naar je eigen smaak aanpassen , bij DOO kloppen de begeleidings sporen heel goed met het originele nummer , na enig aanpassen ben ik zelf behoorlijk tevreden met deze styles . Bij Sty24 moet je zuiver met de bladmuziek meespelen en de exacte accoorden gebruiken anders klinkt het voor geen meter , Ik kan geen noot lezen dus heb ik daar weinig aan. Ook het aanpassen en editen van de voices en styles zie ik als onderdeel van de hobby en geeft veel voldoening
Soneg
Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors |
|
|
Luc
Junior Member
73 berichten |
|
MMO
Average Member
114 berichten |
Geplaatst - 18/06/2021 : 19:02:10