| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
apach
New Member

34 berichten |
Geplaatst - 13/12/2006 : 23:57:16
|
Heb wat midifiles met Lyrics op T2 maar spelen niet allemaal af op T2 ,nogthans als ik ze afspeel met vanBosco's midiplayer komen de Lyrics wel in beeld,is dit door bepaalde instellingen of zijn er midi's waar de Lyrics gewoon helemaal niet in beeld komen op T2? Groetjes, Leslie |
|
|
apach
New Member

34 berichten |
Geplaatst - 17/12/2006 : 11:51:17
|
| Is er niemand die mij uitleg kan geven of dit al dan niet op te lossen is ? Alvast bedankt op voorhand . |
 |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member

569 berichten |
Geplaatst - 17/12/2006 : 12:15:00
|
| ik denk dat je maar beter een nieuwe tyros koopt of anders duw eens op een van de knoppen van je pedaaltje,haha RIKO |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 17/12/2006 : 13:55:50
|
quote: Originally posted by apach
Is er niemand die mij uitleg kan geven of dit al dan niet op te lossen is ? Alvast bedankt op voorhand .
Hallo,
Karaoketekst wordt op verschillende manieren in gevoerd. De ene keer als 'tekst'item en de andere keer als 'lyric'. Als het is ingevoerd als text-item, kan de tyros het niet lezen. Ook staat er soms een meta-event in die de weergave blokkeert. Je kunt mij er altijd een opsturen zodat ik kan kijken wat er bij deze aan de hand is. Meestal is deze kwaal wel te herstellen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
apach
New Member

34 berichten |
Geplaatst - 17/12/2006 : 19:38:26
|
Zeg,Rik, wat bezielt je toch,het zijn nl ook midifeles die'k van jou heb van internetsite's en daar staan ook veel lyrics tss die niet op de tyros gaan maar wel met ander programma hoor, maar dan moet jij ook wel een ander tyrosje kopen hé.zullen het wel eens uitproberen als'k nog eens langs kom,is jammer dat er toch zoveel goeie midi's met lyrics zijn en toch niet deze lyrics kunt afspelen op T2 maar wel met comp.progamma ,heb dit kunnen vasstellen door gewoon de midi's aftespelen met vanBosco's midiplayer . Groetjes,Lesie
quote: Originally posted by ROMANTIKO
ik denk dat je maar beter een nieuwe tyros koopt of anders duw eens op een van de knoppen van je pedaaltje,haha RIKO
|
 |
|
|
apach
New Member

34 berichten |
Geplaatst - 17/12/2006 : 20:03:19
|
Dag Frans,heb je alvast enkele van deze midi's doorgestuurd. Groetjes , Leslie
quote: Originally posted by theplayer
Is er niemand die mij uitleg kan geven of dit al dan niet op te lossen is ? Alvast bedankt op voorhand .
Hallo,
Karaoketekst wordt op verschillende manieren in gevoerd. De ene keer als 'tekst'item en de andere keer als 'lyric'. Als het is ingevoerd als text-item, kan de tyros het niet lezen. Ook staat er soms een meta-event in die de weergave blokkeert. Je kunt mij er altijd een opsturen zodat ik kan kijken wat er bij deze aan de hand is. Meestal is deze kwaal wel te herstellen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 18/12/2006 : 17:01:35
|
Dag Frans,heb je alvast enkele van deze midi's doorgestuurd.
Hallo Leslie,
Inmiddels moeten ze weer in je inbox zitten. Inderdaad stonden er inplaats van Lyrics textevents in. Die om te zetten is het grootste probleem niet, maar door de vele fouten die na omzetting te voorschijn komen, was meteen de hele tijdlijn naar de maan. Temeer daar de solo van dat nummer van Annastacia op 2 tracks stond, welke afwisselend de melodie doen. Na alle twee die tracks 'gevoed' te hebben kwam ik er achter dat de Tyros dan ineens de zinnen van die twee tracks door elkaar gooit. Maar na een dagje werken doen ze het volgens mij weer. La camis negra moet je maar eens inzingen en op het net plaatsen vind ik. Hahahaha  Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
apach
New Member

34 berichten |
Geplaatst - 18/12/2006 : 22:09:00
|
Dag frans, je bent geweldig,had wel niet verwacht dat je de file's volledig zou opknappen maar gewoon ff kijken wat het probleem eigenlijk zou zijn dat er toch veel van die file's op internet te verkrijgen zijn met dit probleem, maar ja je bent natuurlijk hartelijk bedankt om dit alvast op te lossen. Ik wens jullie dan ook nog prettige musiekale feestdagen,
en owja, wat betreft camisa negra, tengo solo una camisa Blanca , zal alvast wat oefenen met zingen zekers

quote: Originally posted by theplayer
Dag Frans,heb je alvast enkele van deze midi's doorgestuurd.
Hallo Leslie,
Inmiddels moeten ze weer in je inbox zitten. Inderdaad stonden er inplaats van Lyrics textevents in. Die om te zetten is het grootste probleem niet, maar door de vele fouten die na omzetting te voorschijn komen, was meteen de hele tijdlijn naar de maan. Temeer daar de solo van dat nummer van Annastacia op 2 tracks stond, welke afwisselend de melodie doen. Na alle twee die tracks 'gevoed' te hebben kwam ik er achter dat de Tyros dan ineens de zinnen van die twee tracks door elkaar gooit. Maar na een dagje werken doen ze het volgens mij weer. La camis negra moet je maar eens inzingen en op het net plaatsen vind ik. Hahahaha  Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 19/12/2006 : 18:41:14
|
Hoi Leslie,
Daar in de vorige zoveel fouten zaten, heb ik het vandaag nóg maar eens gedaan. Ze zitten weer in je inbox. Groetjes,
Frans
Bewerkt door theplayer op 19/12/2006 18:42:40 |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|