Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Hoe kan ik een pack downloaden en op USB zetten
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Hermien Leferink
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 22/09/2021 :  09:38:05  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo is er iemand in de omgeving van haaksbergen die mij uitleg kan geven over de yamaha psr sx700.
Ik zou graag een pack willen downloaden voor wat extra styl en voices, nu heb ik al veel filmpjes bekeken op jou tube, maar nergens beginnen ze vooraan en dan is er zoiets van hun hebben dan 2 dingen op het scherm en ik 3 dus wat moet je dan.
Dus wie zou mij kunnen helpen van a tot z om dit te kunnen doen.
Heb sowieso al weinig verstand van computers dus vind heel moeilijk.
Ik wil er gerust een vergoeding voor geven.
Grt hermien

Soneg
Advanced Member

1580 berichten

Geplaatst - 22/09/2021 :  12:07:30  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Hallo Hermien ,
Om de extra voice en style packs op je SX700 te zetten moet je gebruik maken van de YEM ( Yamaha expansion Manager)
Ik heb al gezien dat er voor de SX700 geen Nederlandse handleiding hierover (YEM)is, Je kan de YEM Owners Manual downloaden en dan deze met Google translate vertalen , niet ideaal maar je komt een eind op weg .
Yem blinkt sowieso niet uit in gebruiksgemak , maar we moeten het er mee doen .
Losse styles kan je uiteraard wel normaal op je keyboard inladen , maar dat wist je waarschijnlijk al .

Gr,
Soneg



Links :

YEM > https://nl.yamaha.com/files/download/other_assets/2/1396982/yamaha_expansion_manager_en_om_v280_k0.pdf

Software Downloads SX700 >> https://nl.yamaha.com/nl/products/musical_instruments/keyboards/arranger_workstations/psr-sx700/downloads.html#product-tabs


Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000