Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Packs overzetten
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

leikar
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 19/12/2021 :  21:16:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb gratis packs van Yamaha via yem overgezet met de usb stick op mijn Genos. Zonder problemen.
Met dezelfde usb stick wou ik deze overzetten bij een vriend op zijn Genos.
Zijn Genos ziet de stick. Als ik aantik voor installatie met akkoord dat de aanwezige packs zullen gewist zijn, krijg ik de boodschap dat de installatie niet kan uitgevoerd worden.
Wat kan de oorzaak zijn. Kan de overzetting maar 1 keer gebeuren met dezelfde stick.
Moet ik voor hem een andere aanmaken? Zijn Genos is geüpdate met de voorlaatste 2.0 met dat Expansion pack.

T-Rossie
Moderator

3177 berichten

Geplaatst - 19/12/2021 :  23:41:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Als je een pack installatie bestand aanmaakt met YEM heb je vooraf een Instrument-ID moeten laden. Het ID is per Genos uniek.

YEM maakt een file aan met behulp van- en speciaal voor die éne Genos.

Een andere Genos moet eerst kenbaar gemaakt worden met zijn ID nummer wat je op een stick kunt zetten en dan inlezen in YEM.

Ga naar bovenaan de pagina

leikar
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 20/12/2021 :  17:01:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt voor het antwoord.
Als ik dan op Install target mijn Genos delete kan ik dan zijn ID op mijn yem de packs voor hem gereed maken en overzetten op usb voor overzetting op zijn Genos.
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3177 berichten

Geplaatst - 21/12/2021 :  00:11:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Je kunt in YEM gewoon jouw genos laten staan en de andere Genos toevoegen. De ID's verschijnen in de linker kolom.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000