Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Style variation
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 19/12/2006 :  15:37:28  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Allemaal,

Is het mogelijk om de drums uit Variation A te kopieren naar bijvoorbeeld Variation C en of andere partijen. Nu is het zo als je een style maakt dan moet je alles steeds inspelen maar als je de bassen en drums kan kopieren van A naar C bijvoorbeeld scheelt dat weer werk. Bij de Roland G 600/800/1000/EM2000 kon dit wel En ik hoorde dat onze goede vriend Marco op de DVD zei van Nee dat kan niet maar wel met een onzeker gezicht volgens mij moet dit wel gewoon kunnen kopieren van de ene naar de andere variatie ?

En bij de Roland VA7/76 kon je 2 styles te gelijk (bijvoorbeeld Progress in rock variatie zetten een hele toffe functie maar ik vraag mij af of dit ook kan met de T-2?

Groetjes,

Daniel

Bewerkt door MrBoembas op 19/12/2006 15:38:47

Johntel
Average Member

265 berichten

Geplaatst - 19/12/2006 :  18:44:22  Toon profiel  Reageer met citaat
He Daniel

Dit gaat wel, zie eens in de handleiding op bladzijde 163.
Een style assembleren met bestaande data.

Muzikale groeten
Johnny
Ga naar bovenaan de pagina

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 21/12/2006 :  20:02:35  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by MrBoembas

Hoi Allemaal,

Is het mogelijk om de drums uit Variation A te kopieren naar bijvoorbeeld Variation C en of andere partijen. Nu is het zo als je een style maakt dan moet je alles steeds inspelen maar als je de bassen en drums kan kopieren van A naar C bijvoorbeeld scheelt dat weer werk. Bij de Roland G 600/800/1000/EM2000 kon dit wel En ik hoorde dat onze goede vriend Marco op de DVD zei van Nee dat kan niet maar wel met een onzeker gezicht volgens mij moet dit wel gewoon kunnen kopieren van de ene naar de andere variatie ?

En bij de Roland VA7/76 kon je 2 styles te gelijk (bijvoorbeeld Progress in rock variatie zetten een hele toffe functie maar ik vraag mij af of dit ook kan met de T-2?

Groetjes,

Daniel

En Daan heb je al gekeken in het boek, of moet ik dat voor je opzoeken

Rosita
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000