Auteur |
Onderwerp |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 24/02/2022 : 11:33:13
|
Hallo, even snel een vraag hier, kan je in of vanuit het user geheugen van de Genos MP 3 bestanden afspelen of opslaan, heb het geprobeerd op te slaan maar kan het daar niet in terug vinden. Ik heb het vermoeden dat het alleen maar vanaf de usb stick kan, klopt dit?
Groet, Bert
Groet, Bert
It's not what you play. It's not how you play. It's the fact that you're playing that counts.
Yamaha Genos MFC 10 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 M Yamaha MG 102 C Mixing Console Arturia keylab Komplete controller MK2 S61 Komplete MK 3 |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 24/02/2022 : 13:06:24
|
Hallo Bert,
Je kunt MP3 naar het USER kopiëren en afspelen. Het opnemen gaat in Wave. Als je dat in MP3 wilt hebben, moet je dat dus even converteren. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 24/02/2022 : 13:23:10
|
Het kan dus wel, mp 3 naar de user en afspelen, maar dat begrijp ik niet goed, ik zie ook de gehele map daarvan niet in de user, maar als je wilt afspelen moet het dus wave zijn. Begrijp ik het zo goed?
Groet, Bert
It's not what you play. It's not how you play. It's the fact that you're playing that counts.
Yamaha Genos MFC 10 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 M Yamaha MG 102 C Mixing Console Arturia keylab Komplete controller MK2 S61 Komplete MK 3 |
Bewerkt door bertus op 24/02/2022 13:56:50 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 24/02/2022 : 16:04:20
|
Bert, men kan MP3 en WAV vanaf de "User" afspelen. Wanneer men MP3 en/of WAV en/of MIDI naar de "USER" kopieert/opslaat komt dit alles terecht in de map "SONG" op het User-geheugen. Deze ".WAV"-bestanden kunnen eventueel op de PC naar ".MP3" omgezet worden en ,eventueel, terug (in mp3) naar Genos "USER" geplaatst worden, automatisch in de map "SONG".
Edit: bericht aangepast wegens mijn verwarring Genos/Tyros bestandsindeling.
Op Genos zie je de map "SONG" niet, wel de inhoud. De map "Song" is zichtbaar op de PC via Genos-USB-PC verbinding. Men kan op de Genos USER in de map SONG eventueel een (sub)map maken zodat men toch ziet dat men in de betreffende (song)map bezig is.
VrGr eddy vanzee |
Bewerkt door eddy vanzee op 25/02/2022 10:50:21 |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 24/02/2022 : 21:54:18
|
Hoi Eddy,
De Genos neemt gewoon op in Wav. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |