Auteur |
Onderwerp |
|
wernerlive
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 28/04/2022 : 08:23:16
|
Hallo,
Op mijn Tyros kon ik met een .txt (Windows Kladblok) tekst toevoegen en met 2 pedalen door de tekst bladeren. Gaat dit nog steeds op dezelfde manier? Ik gebruik geen programma's als Cakewalk enzo. En hoe sla ik deze tekst op? En voor jullie info, ik gebruik de Genos voor mijn optredens en tekst erin maakt het mij makkelijker en geen tekstboeken meennemen.
Alvast bedankt.
Muzikale groet,
Wernerlive |
Bewerkt door wernerlive op 28/04/2022 09:34:56 |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 28/04/2022 : 16:13:41
|
Hallo Werner, ik heb het nooit geprobeerd, maar ik denk wel dat dit moet lukken. In Genos > Assignable > Footpedal > Categorie "Song" (pag2v2) in de kolom "Function" op pag.5v5 zijn er een aantal keuzen mogelijk ivm."Page+ / Page-".
"Text" invoegen: o.a.: druk knop "Song", rechts onderaan het "SonPlayer-scherm" > tik op "Text" links onderaan het scherm tik in het veld "Text select" navigeer naar de betreffende locatie en de gewenste text en selecteer deze druk op de knop "Memory" en de registr.knop waaronder je deze text wil opslaan (zorg ervoor dat "Text" aan-gevinkt is in de opslagdialoog) Niet vergeten ! sla de registr.bank op.
VrGr eddy vanzee |
|
|
wernerlive
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 29/04/2022 : 09:38:11
|
Dank je wel Eddy,
Het is gelukt echter loop ik nog tegen 1 probleem op. Ik wil onder functie knop F de tekst van midifiles koppelen maar iedere keer als ik deze toewijs verdwijnt de functie. Moet ik dit ook onder iedere registratie wegschrijven? Ik wil dus kunnen switchen met E en F tussen tekst en lyrics van de midifile...
Met muzikale groet,
Wernerlive |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 29/04/2022 : 15:04:24
|
Hallo Werner,
datalist pagina 88 "Assignable"
"Home Shortcuts", de snelkoppelingen die onderaan op het scherm kunnen geplaatst worden > opslag in "System.
"Foot Pedals" opslag in "System" en "Registration"
"Assignable Buttons", de snelkoppelingen die onder de fysieke knoppen (ABCDEF) kunnen geplaatst worden opslag in > "System" en in "Registration".
Dus het ziet ernaar uit dat je deze instellingen best ook in de Registration zou opslaan.
In de beginperiode van Genos is er wat van mening gewisseld over het al dan niet "aan"-vinken van "Assignable Buttons" in de opslagdialoog na het drukken op de knop "Memory"
Probeer eens met en zonder "aan"-vinken van "Assign.Buttons" in de opslagdialoog.
Niet vergeten: de bank in haar geheel op te slaan, na wijzigingen via de knop "Memory" !
VrGr eddy vanzee |
|
|
|
Onderwerp |
|