Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 bluetooth
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

peter65
Junior Member

86 berichten

Geplaatst - 16/07/2022 :  09:45:01  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo alle. mijn vraag is hoe kan ik een bluetooth instelling doen op de Genos ? ik heb de Wireless midi adaptor MD-BT01 op de Genos aangesloten.
welke instelling in menu moet ik doen?

gr Peter

Soneg
Advanced Member

1584 berichten

Geplaatst - 16/07/2022 :  13:23:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Wat wil je er mee ? De Genos heeft Wifi die je kan koppelen aan een i Pad of je netwerk , live spelen met BT midi is vanwege de vertraging niet te doen

Genos /MFC10 /Nord Electro 5D/Tannoy Gold 5 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

peter65
Junior Member

86 berichten

Geplaatst - 16/07/2022 :  13:56:37  Toon profiel  Reageer met citaat
dag alle. ik heb op mijn ipad de Korg module ,die wil ik verbinden naar de Genos via de MD-BT01 , maar hoe?

gr peter
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1584 berichten

Geplaatst - 17/07/2022 :  00:21:04  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Voor een directe verbinding met de i pad heb je de Apple camera kit ( is een snoertje) nodig en uiteraard een audio output snoer ( stereo mini Jack ) om je Genos direct te koppelen zonder latende ( vertraging) , via de BT heb je een vertraging die live gebruik niet is te adviseren.

Genos /MFC10 /Nord Electro 5D/Tannoy Gold 5 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

peter65
Junior Member

86 berichten

Geplaatst - 17/07/2022 :  09:04:35  Toon profiel  Reageer met citaat
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door Soneg

Voor een directe verbinding met de i pad heb je de Apple camera kit ( is een snoertje) nodig en uiteraard een audio output snoer ( stereo mini Jack ) om je Genos direct te koppelen zonder latende ( vertraging) , via de BT heb je een vertraging die live gebruik niet is te adviseren.

Genos /MFC10 /Nord Electro 5D/Tannoy Gold 5 Monitors
[dag. als ik de verbinding maak met de camera kit,welke instelling in menu moet ik dan doen?
/quote]
Ga naar bovenaan de pagina

micdo
Senior Member

526 berichten

Geplaatst - 17/07/2022 :  09:39:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag peter,
https://usa.yamaha.com/products/music_production/accessories/md-bt01/downloads.html#product-tabs

In de handleiding , 4 pagina’s, staat het antwoord op je vraag en nog meer belangrijke tips.

Op de genos geen insteliing m.b.t. Blue tooth.
Wel in een compatible app.


Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Ga naar bovenaan de pagina

Wim ter Schiphorst
Average Member

230 berichten

Geplaatst - 05/09/2022 :  20:40:49  Toon profiel  Reageer met citaat
Wel een wat late reactie. Maar ik gebruik de CME Widi Bluetooth connection van MidiMaster.
Voor mijn Samsung tablet met MobileSheetsPro en de Genos. Makkelijk aan te sluiten. Zie hun website.
Tik in Google CME Widi en je vindt diverse sites met info. Op de site van MidiMaster staan instructie filmpjes hoe e.e.a. aan te sluiten.
gr
Wim
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000