Ik hoop dat er nieuws aankomt komende week want de Genos wees op 2 oktober 2017 aangekondigd en de firmware versie 2.0 op 4 oktober 2019 dus hoop dat er een Genos 2 aankomt met een touchscreen die uitklapbaar is en natuurlijk een hdmi aansluiting zoals Korg ook al jaren heeft.
@MMO : Welke van de 'andere merken' heeft een betere site/ondersteuning?
Ik zag zojuist nog een paar zeer recente YouTube filmpjes van Peter Baartmans op GENOS. Naar mijn mening de allerbeste toetsenist op dit fantastische onovertroffen instrument. Waanzinnig goed!
Met al de expansion-packs beschik je over bijna 1000 stylen.
Voorheen hadden ze een goede site waar je losse styles kon beluisteren en kopen.
Ik maak graag zelf de keus welke extra styles ik zou willen aanschaffen. Het weggeven van expansion packs is leuk, maar ik zit echt niet te wachten op Balkan, Enz.
Ook nieuwe voices blijven uit.
Genos is een fijn instrument, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat ze gerust wat meer mogen doen. Veel stylen zijn steeds een beetje aangepast van de vorige modellen T1 T2 T3 T4 T5
Wellicht dat ik de Ketron Event Event erbij ga nemen. Van wat ik tot nu toe heb gehoord/gezien ben ik erg van onder de indruk, zoals de ingebouwde solo partijen.