Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Geen internet met linksys en ASUS WL-167G
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Koop
New Member

27 berichten

Geplaatst - 24/12/2006 :  17:39:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste mensen,

Wat ik ook doe, ik krijg geen verbinding met deze combinatie.
Tijdens het starten zegt hij al dat de LAN adapter niet wordt ondersteund. De laatste versie (1.20) is reeds geinstallerd. Verder zegt hij dat tijdens het starten de netwerkomgeving moet worden bevestigd. Foutkode 1003. Alles is mijns inziens ingevuld. Ook bij de LAN. Zelfs het IP adres heb ik met één opgehoogd. Misschien zie ik iets over het hoofd, doch je wordt er tureluurs van. Ik neem aan dat jullie dat gevoel ook wel kennen.

Groetjes,
Koop.

ROMANTIKO
Senior Member

573 berichten

Geplaatst - 25/12/2006 :  11:36:55  Toon profiel  Reageer met citaat
HOI KOOP ga eens naar je IDC en duw dan eens op setup dan kan je al je gegevens in het scherm kontroleren of aanpassen,heb ik ook gedaan en is me gelukt,ROMANTIKO
Ga naar bovenaan de pagina

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 05/01/2007 :  13:38:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Heb juist hetzelfde voor en krijg echt hem niet in de lucht, heb in de instellingen al vanalles geprobeerd maar krijg het niet gefixd, steeds hetzelfde als koop zegt

mvg
Kris Goossens

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 05/01/2007 :  13:39:30  Toon profiel  Reageer met citaat
werk met een router van linksys, de WRT54G en volgens mij alle instellingen in orde gebracht maar lukt dus niet

mvg
Kris Goossens

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 06/01/2007 :  12:41:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Kris,

Even een stapje terug. Check nogmaals of alle instellingen goedstaan
in je T2 configuratie. Met name de WEP key wil nog wel eens door de lengte onjuist overgenomen zijn.
Wat je verder nog kunt proberen. Zet de MAC en WEP beveiliging tijdelijk even uit op je router en check opnieuw.
Wellicht is het een optie om je router te resetten, dus niet aan / uit, maar d.m.v. een meestal ingebouwd resetpinnetje die je met een potlood o.i.d. kunt indrukken. Maak eerst wel een backup van je routerdata want je reset hiermee naar factory-standard. Eventueel (indien mogelijk) een firmware update laden.

Succes, Player

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 06/01/2007 :  13:58:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja Player, bedankt voor de info maar dit heb ik ook reeds allemaal geprobeerd. Niets dat helpt, begrijp het ook niet wat ik nog kan verkeerd doen

mvg
Kris Goossens

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 06/01/2007 :  14:02:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Heb zelfs mijn tyros2 daarjuist vlak onder de router gezet in de garage om te testen, misschien dat het signaal te zwak was, maar ook dat helpt niet. Begrijp er niets meer van. Heb tevens ook alle kanalen geprobeerd, ook dat lukt niet, web security volledig uitgezet, ook dit niet. Het lampje van power brand op de dongle dat is ook al, dat van status of verbinding licht nooit op als deze in de tyros2 steekt.

mvg
Kris Goossens

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 06/01/2007 :  15:43:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Kris,

Komt er wel een MAC adres binnen op je router vanaf de T2?
Is je adapter compartible met de T2? Ik lees dat bij sommige forumleden ,ondanks het niet compartible zijn, dat er toch verbinding mogelijk is..

Player

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 06/01/2007 :  15:55:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Normaal zou deze adapter moeten werken, dezelfde werkt bij anderen toch blijkbaar. op de tyros komt erop dat hij niet compatibel is maar zou normaal wel moeten werken, hoe zie je of er een macadres binnen komt op de router ?

mvg
Kris Goossens

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 06/01/2007 :  15:56:27  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb de adapter toegestuurd gekregen van oostendorp trouwens en zei weten het ook niet meer

mvg
Kris Goossens

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 06/01/2007 :  20:32:30  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Misschien hebben ze intern iets veranderd bij de laatste zending routers. Ik heb een e-mail naar ASUS Duitsland gestuurd daarover, met de probleembeschrijving. Ik hoop z.s.m. bericht van hen te ontvangen. Jammer dat Yamaha zelf hier niet wat meer support in geeft.

MVG, Henk Oostendorp

theplayer
Moderator

3062 berichten

Geplaatst - 07/01/2007 :  08:39:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Ik heb er begrip voor dat Yamaha dat niet doet, want je kunt er geen regel voor geven.
Wat bij de een werkt, is bij de ander onmogelijk aan de praat te krijgen.
Dat ligt vaak aan de instellingen die met de computer zijn gedaan en die zijn n.l. bij iedereen verschillend.
Mijn Belkin-setje werkte in één keer zonder problemen. Andere krijgen het met geen mogelijkheid aan de praat.
Zeg dan maar eens (op afstand) waar dat aan ligt.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

Bewerkt door theplayer op 07/01/2007 08:41:40

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 07/01/2007 :  09:35:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Kris,

Als je in je router kijkt heb je als het goed is een MAC filter.
Hierbij is een window die je alle MAC adresen geeft waaraan jij toestemming kunt verlenen om gebruik te maken van je netwerk / WWW.
Hier kun je dus zien als er naast je bekende MAC adressen ook een ander
"vreemd" adres bijstaat.

Player

Bewerkt door Player op 07/01/2007 09:36:26

n/a
deleted

10 berichten

Geplaatst - 08/01/2007 :  14:29:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Nee niets hoor player, ga een D-Link DWL-122 proberen te bemachtigen, denk dat het dan onmiddellijk werkt

mvg
Kris Goossens

lex
Starting Member

17 berichten

Geplaatst - 10/01/2007 :  21:08:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lex  Reageer met citaat
Ik heb een klein onderzoekje gedaan naar de Asus WL-167g adapter, zelf heb ik zo een adapter die prima werkt. Maar het blijk nu dat ook adapters in omloop zijn met het zelfde type nummer maar een ander chipset. Deze adapters werken niet.
Van buiten kun je het verschil niet zien. Je kunt het wel zien als je 'm op een PC aansluit, de goede zal bij het zoeken voor een driver 802 11 b WLAN laten zien, de 'foute' 802 11 bg WLAN.

Het serie nummer kan ook een indicatie zijn
Mijn werkende heeft serie nr. 67IEAC110812, een foute 67IEAC8975. Dus ergens tussen 0812 en 8975 hebben ze de chipset veranderd.

Ik denk dat het tijd word dat yamaha eens met een update komt om de gangbare adapters te ondersteunen.

Lex

lex
Starting Member

17 berichten

Geplaatst - 10/01/2007 :  21:11:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lex  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by lex

de goede zal bij het zoeken voor een driver 802 11 b WLAN laten zien, de 'foute' 802 11 bg WLAN.

Klein tik foutje, goede is '802 11 g WLAN'

Lex
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000