| Auteur |
Onderwerp  |
|
Koop
New Member

27 berichten |
Geplaatst - 24/12/2006 : 17:39:03
|
Beste mensen,
Wat ik ook doe, ik krijg geen verbinding met deze combinatie. Tijdens het starten zegt hij al dat de LAN adapter niet wordt ondersteund. De laatste versie (1.20) is reeds geinstallerd. Verder zegt hij dat tijdens het starten de netwerkomgeving moet worden bevestigd. Foutkode 1003. Alles is mijns inziens ingevuld. Ook bij de LAN. Zelfs het IP adres heb ik met één opgehoogd. Misschien zie ik iets over het hoofd, doch je wordt er tureluurs van. Ik neem aan dat jullie dat gevoel ook wel kennen.
Groetjes, Koop. |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member

573 berichten |
Geplaatst - 25/12/2006 : 11:36:55
|
| HOI KOOP ga eens naar je IDC en duw dan eens op setup dan kan je al je gegevens in het scherm kontroleren of aanpassen,heb ik ook gedaan en is me gelukt,ROMANTIKO |
 |
|
|
n/a
deleted
10 berichten |
Geplaatst - 05/01/2007 : 13:38:19
|
Heb juist hetzelfde voor en krijg echt hem niet in de lucht, heb in de instellingen al vanalles geprobeerd maar krijg het niet gefixd, steeds hetzelfde als koop zegt
mvg Kris Goossens |
 |
|
|
n/a
deleted
10 berichten |
Geplaatst - 05/01/2007 : 13:39:30
|
werk met een router van linksys, de WRT54G en volgens mij alle instellingen in orde gebracht maar lukt dus niet
mvg Kris Goossens |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 06/01/2007 : 12:41:21
|
Kris,
Even een stapje terug. Check nogmaals of alle instellingen goedstaan in je T2 configuratie. Met name de WEP key wil nog wel eens door de lengte onjuist overgenomen zijn. Wat je verder nog kunt proberen. Zet de MAC en WEP beveiliging tijdelijk even uit op je router en check opnieuw. Wellicht is het een optie om je router te resetten, dus niet aan / uit, maar d.m.v. een meestal ingebouwd resetpinnetje die je met een potlood o.i.d. kunt indrukken. Maak eerst wel een backup van je routerdata want je reset hiermee naar factory-standard. Eventueel (indien mogelijk) een firmware update laden.
Succes, Player |
 |
|
|
n/a
deleted
10 berichten |
Geplaatst - 06/01/2007 : 13:58:15
|
Ja Player, bedankt voor de info maar dit heb ik ook reeds allemaal geprobeerd. Niets dat helpt, begrijp het ook niet wat ik nog kan verkeerd doen
mvg Kris Goossens |
 |
|
|
n/a
deleted
10 berichten |
Geplaatst - 06/01/2007 : 14:02:36
|
Heb zelfs mijn tyros2 daarjuist vlak onder de router gezet in de garage om te testen, misschien dat het signaal te zwak was, maar ook dat helpt niet. Begrijp er niets meer van. Heb tevens ook alle kanalen geprobeerd, ook dat lukt niet, web security volledig uitgezet, ook dit niet. Het lampje van power brand op de dongle dat is ook al, dat van status of verbinding licht nooit op als deze in de tyros2 steekt.
mvg Kris Goossens |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 06/01/2007 : 15:43:33
|
Kris,
Komt er wel een MAC adres binnen op je router vanaf de T2? Is je adapter compartible met de T2? Ik lees dat bij sommige forumleden ,ondanks het niet compartible zijn, dat er toch verbinding mogelijk is..
Player |
 |
|
|
n/a
deleted
10 berichten |
Geplaatst - 06/01/2007 : 15:55:45
|
Normaal zou deze adapter moeten werken, dezelfde werkt bij anderen toch blijkbaar. op de tyros komt erop dat hij niet compatibel is maar zou normaal wel moeten werken, hoe zie je of er een macadres binnen komt op de router ?
mvg Kris Goossens |
 |
|
|
n/a
deleted
10 berichten |
Geplaatst - 06/01/2007 : 15:56:27
|
Ik heb de adapter toegestuurd gekregen van oostendorp trouwens en zei weten het ook niet meer
mvg Kris Goossens |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 06/01/2007 : 20:32:30
|
Misschien hebben ze intern iets veranderd bij de laatste zending routers. Ik heb een e-mail naar ASUS Duitsland gestuurd daarover, met de probleembeschrijving. Ik hoop z.s.m. bericht van hen te ontvangen. Jammer dat Yamaha zelf hier niet wat meer support in geeft.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
Geplaatst - 07/01/2007 : 08:39:55
|
Hallo,
Ik heb er begrip voor dat Yamaha dat niet doet, want je kunt er geen regel voor geven. Wat bij de een werkt, is bij de ander onmogelijk aan de praat te krijgen. Dat ligt vaak aan de instellingen die met de computer zijn gedaan en die zijn n.l. bij iedereen verschillend. Mijn Belkin-setje werkte in één keer zonder problemen. Andere krijgen het met geen mogelijkheid aan de praat. Zeg dan maar eens (op afstand) waar dat aan ligt. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Bewerkt door theplayer op 07/01/2007 08:41:40 |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 07/01/2007 : 09:35:34
|
Kris,
Als je in je router kijkt heb je als het goed is een MAC filter. Hierbij is een window die je alle MAC adresen geeft waaraan jij toestemming kunt verlenen om gebruik te maken van je netwerk / WWW. Hier kun je dus zien als er naast je bekende MAC adressen ook een ander "vreemd" adres bijstaat.
Player |
Bewerkt door Player op 07/01/2007 09:36:26 |
 |
|
|
n/a
deleted
10 berichten |
Geplaatst - 08/01/2007 : 14:29:46
|
Nee niets hoor player, ga een D-Link DWL-122 proberen te bemachtigen, denk dat het dan onmiddellijk werkt
mvg Kris Goossens |
 |
|
|
lex
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 10/01/2007 : 21:08:31
|
Ik heb een klein onderzoekje gedaan naar de Asus WL-167g adapter, zelf heb ik zo een adapter die prima werkt. Maar het blijk nu dat ook adapters in omloop zijn met het zelfde type nummer maar een ander chipset. Deze adapters werken niet. Van buiten kun je het verschil niet zien. Je kunt het wel zien als je 'm op een PC aansluit, de goede zal bij het zoeken voor een driver 802 11 b WLAN laten zien, de 'foute' 802 11 bg WLAN.
Het serie nummer kan ook een indicatie zijn Mijn werkende heeft serie nr. 67IEAC110812, een foute 67IEAC8975. Dus ergens tussen 0812 en 8975 hebben ze de chipset veranderd.
Ik denk dat het tijd word dat yamaha eens met een update komt om de gangbare adapters te ondersteunen.
Lex
|
 |
|
|
lex
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 10/01/2007 : 21:11:56
|
quote: Originally posted by lex
de goede zal bij het zoeken voor een driver 802 11 b WLAN laten zien, de 'foute' 802 11 bg WLAN.
Klein tik foutje, goede is '802 11 g WLAN'
Lex |
 |
|
Onderwerp  |
|