Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Volumes vast zetten
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

WimV
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 24/02/2023 :  00:39:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Als nieuweling met de gelezen handleiding zie ik hem toch niet. Zal eerder beantwoord zijn maar…..
Wanneer ik reg schakel naar de volgende stap en/ of ik stel voor een styl een volume in, speel live en ga naar variant c of d Dan zakken de volumes terug naar hun standaard niveau. Hoe kan ik de volumes tijdens live-spel vastzetten? Bedankt voor jullie uitleg.
Grtz, wim

We

stijn
Average Member

283 berichten

Geplaatst - 25/02/2023 :  10:24:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Wim,

Ik wil je wel op de goede weg helpen maar wat bedoelt ge met "wanneer ik reg schakel naar de volgende stap"? Werkt ge al met Registraties? Want reg wordt al eens als afkorting gebruikt?

Kan je de stappen eens opsommen?

Stijn

Bewerkt door stijn op 25/02/2023 10:28:08
Ga naar bovenaan de pagina

WimV
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 25/02/2023 :  11:03:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Dankjewel Stijn, ja de registraties vertonen dat probleem maar ook tijdens live spel : ik kies een style, verander het volume van bijv. de bas en wanneer ik de variatie oproep, zakt het bas volume weer terug naar zijn standaardinstelling.

We

stijn
Average Member

283 berichten

Geplaatst - 25/02/2023 :  11:33:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Wel Wim, als je met Registraties kan werken dan stel ik voor dat je de volume-wijzigingen opslaat in een Registratie.
Hier zijn instructies voor het aanmaken van een Registratie: https://www.dropbox.com/s/56ljm15b52f0gdc/Registratie%20voor%201%20liedje%20op%20User.pdf?dl=0

Bekijk ook deze Yamaha Tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=dtZWhhpsA4A&t=50s
Nog meer interessante Genos video's van Yamaha (zie afdeling Tutorials): https://nl.yamaha.com/nl/products/musical_instruments/keyboards/arranger_workstations/genos/audio_video.html#product-tabs

Een andere mogelijkheid: de Style naar smaak aanpassen en dan opslaan op de User. De interne Styles (preset) kunnen wel aangepast worden, maar niet intern opgeslaan. Je kan zo ook eerst naar de User (of USB) kopiėren en dan aanpassen.

Stijn

Bewerkt door stijn op 25/02/2023 16:25:32

WimV
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 28/02/2023 :  16:00:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Dankjewel Stijn, ik ga er mee aan de slag, top!

We
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000