| Auteur |
Onderwerp  |
|
desieze
New Member

24 berichten |
Geplaatst - 28/12/2006 : 05:18:41
|
hallo allemaal,
ik zou het erg leuk vinden om registraties van andere t2 gebruikers te kunnen bespelen daar ik binnenkort tijd over heb wil ik me er meer in verdiepen om zelf meer met deze optie te werken. zelf speel ik veel schlagers en nederlands voer. dus zijn er tussen jullie die wat regs voor me hebben?
greetz jan(jpz@home.nl |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member

573 berichten |
Geplaatst - 28/12/2006 : 14:46:12
|
| hallo Jan,heb geprobeerd om regisstraties door te sturen naar je email adres,maar is me niet gelukt;ROMANTIKO |
 |
|
|
desieze
New Member

24 berichten |
Geplaatst - 08/01/2007 : 19:18:06
|
hoi ik heb ze nog steeds niet mogen ontvangen jammer genoeg blijkt er niemand te zijn die regs wil"uitwisselen" want dit mag toch wel?
groetjes jan
|
 |
|
|
tyros2
Senior Member

816 berichten |
Geplaatst - 08/01/2007 : 21:32:41
|
Hoi Jan. Ik wil rustig wat registratie's naar je toe sturen, maar het is maar wat je zoekt Er zijn wat registratie's die gekoppeld zijn aan de interne stijlen maar ook van externe. en als je die niet hebt heeft het ook geen zin want de T2 zal die styl dan niet kunnen vinden. Wat het uitwisselen van registratie's betreft dat moet toch mogen ?? Want het enigste wat je dan uitwisseld is een data met gegevens die de T2 opdracht geeft om naar diverse instellingen en functie's te zoeken. Ga je weer stylen uitwisselen tja dan komt denk ik het zelfde verhaal als midi's en bladmuziek weer tevoorschijn. Maar ik kan me vergissen, wellicht komt hier snel antwoord op We wachten maar af. Groetjes Henk.
2 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 11:18:46
|
quote: Originally posted by desieze
hoi ik heb ze nog steeds niet mogen ontvangen jammer genoeg blijkt er niemand te zijn die regs wil"uitwisselen" want dit mag toch wel?
groetjes jan
Natuurlijk mag dat, daar zal niemand iets op tegen hebben . Wat ik wel vind, als je zelf registraties maakt ben je kreatief met jou T-2 bezig, je krijgt voldoening van jou werk en niet onbelangrijk, jou T-2 krijgt een eigen identiteit sis
|
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 13:43:50
|
Hoi Allemaal,
Ik denk dat Registraties door wisselen aan elkaar ook niet thuis hoort op dit forum. |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 16:10:26
|
Registraties uitwisselen is compleet legaal, dus geen probleem. Registraties verzenden over de e-mail lukt niet. Virusscanners en servers herkennen deze bestandsextensies niet. Deze bestanden moeten eerst ingepakt worden, dan kunnen ze zonder problemen worden verzonden.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 19:03:40
|
Ik krijg het ook niet meer van mekaar, maar toch is het mij vorig jaar gelukt een aantal registraties met een email te verzenden. Ik zal eens kijken of ik dat nog ergens kan vinden ,dan kom ik er wel op terug
M.V.G . Fred |
 |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 19:35:00
|
Toch is het mij gelukt om registraties te verzenden , kopieer alles naar een usb stick , en dan verzenden naar email ontvanger.
Met Muzikale groeten FRED |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3309 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 19:45:36
|
Jan,
Je hebt post !
T-Rossie |
 |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member

573 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 20:06:07
|
| hallo trossie,kan je er mij ook sturen dank ROMANTIKO |
 |
|
|
caravan
Junior Member

79 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 20:27:38
|
Beste forum leden indien het mogelijk is zou ik graag registraties ontvangen ik heb ze van Fred Noorlander ook via mail ontvangen, moet je echt zelf horen geweldig.
Met vriendelijke groet Herry.
herryekkel@orange.nl |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 22:59:09
|
quote: Originally posted by Fred Noorlander
Toch is het mij gelukt om registraties te verzenden , kopieer alles naar een usb stick , en dan verzenden naar email ontvanger.
Met Muzikale groeten FRED
Nou , prachtig toch, wat een familie sfeer: super Ik hou er wel van  Maar mijn registraties geef ik niet vrij  Gewoon om de reden dat ik professioneel bezig ben, heb er al uren en dagen en maanden mee bezig geweest Oefenen jongens en meisjes    sis |
 |
|
|
desieze
New Member

24 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 23:48:02
|
hoi hoi geweldig bedankt allen die mij wat gestuurd hebben zo kan ik eens kijken hoe jullie die regs inelkaar hebben gezet en zo binnenkort ook mijn rocks hier aan bijdragen dus nogmaals bedankt
greetings jan |
 |
|
|
guyske
Average Member

295 berichten |
Geplaatst - 09/01/2007 : 23:48:08
|
SIS, dat je niks wil delen is jouw zaak, niemand heeft je iets gevraagd, maar dan kan je best gewoon je stilte toevoegen aan het onderwerp.
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 10/01/2007 : 07:39:31
|
quote: Originally posted by guyske
SIS, dat je niks wil delen is jouw zaak, niemand heeft je iets gevraagd, maar dan kan je best gewoon je stilte toevoegen aan het onderwerp.
The way to go, heerlijk die Tyros 2
Ik wou het gewoon even mededelen hier op het forum omdat ik veel mails heb gekregen van verschillende forumleden ... Dat is eigenlijk de reden van mijn post. Door DEZE post zal ik dan ook onnodige mails binnenkrijgen Zoals ik al zei, ik vind het super dat er registraties worden uitgewisseld  sis |
Bewerkt door n/a op 10/01/2007 07:43:24 |
 |
|
Onderwerp  |
|