Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Style bewerking op een windows PC
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Alswin
Starting Member

6 berichten

Geplaatst - 10/03/2023 :  11:20:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Heeft iemand ervaring met het bewerken van styles op PC? Vond zelf al wel het een en ander, maar na bewerking functioneert de extern bewerkte style niet meer op de Tyros5.

Alswin

Soneg
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 10/03/2023 :  18:42:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Welk programma gebruik je om styles te bewerken ?

Genos /MFC10 /YC61/Tannoy Gold 5 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

Alswin
Starting Member

6 berichten

Geplaatst - 10/03/2023 :  19:57:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik werk nu met een uitgebreide versie van AnvilStudio. Ik heb al het nodige geëxperimenteerd. Ook met een tip vanuit AnvilStudio-support:, een oude Yamaha-oplossing, maar die werkt niet voor de Tyros (zie deze: https://faq.yamaha.com/usa/s/article/U0001361 ) Ook op dit forum vond ik wel iets (weet niet meer waar) maar dat onderwerp was niet helemaal goed afgerond. In de handleiding van de Tyros 5 die ik nog heb wordt helaas het "editen" in de style creator maar zéér summier en onvolledig behandeld.
Aanvulling… dit laatste geldt alleen voor de nederlandse handleiding. Inmiddels de originele engelstalige handleiding gedownload. Daarin is meer info over het editen gevonden.

Alswin

Bewerkt door Alswin op 11/03/2023 10:05:47
Ga naar bovenaan de pagina

Gulio
Junior Member

75 berichten

Geplaatst - 31/03/2023 :  12:08:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Alswin

Ik gebruik Styleworks XT of Styleworks 2000 om een style mee te bewerken.
Dat lukt redelijk aardig alleen de instrumenten kloppen soms niet helemaal maar die kan ik op de tyros wel wijzigen.
Helaas lukt het niet met alle styles en ik weet niet waarom, want als ik een style met AUDIO wil bewerken snapt styleworks het niet.

Juul
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000