Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Genos i.c.m Songbook+ (Baum App)
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Genos not yet 1956
Junior Member

64 berichten

Geplaatst - 23/03/2023 :  15:39:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Goedemiddag muziekvrienden,

Ik wil een koppeling maken tussen een Airturn quad 500 en mijn Songbook+app (Baum). Ik wil mijn Airturn pedal voorlopig alleen nog maar gebruiken om makkelijk door mijn bladmuziek te "bladeren"
Key Up-Jump to next page.
Key Down- Open song preselection list.
Key left- Previous song.
Key Roght- Jump to next Page.Het advies is om Modus 1 te gebruiken om eventuele conflicten met het virtuele toetsenbord te voorkomen.
Echter het heeft gewerkt in Versie V6.1.0 maar (naar ik denk) werkt de koppeling niet meer na een update naar V6.1.1 Volgens ontwikkelaar heeft update echter geen invloed.
Ik heb momenteel (tijdelijk) een nieuwe Airturn quad 500 tot mijn beschikking en heb hedenochtend in diverse Modus geprobeerd om een koppeling tot stand te brengen echter ook nu zonder resultaat. Koppeling Bluetooth is wel actief/gelukt dus dat is niet het probleem.
Ik heb reeds contact gehad met Baum SB+ echter ook daar is er (nog) geen verklaring omtrent het "probleem".
Is bij iemand misschien een "tip" omtrent wat ik eventueel over het hoofd zou kunnen zien om dit probleem op te lossen.

De eventuele "tip" alles uit het "hoofd" spelen gaat niet lukken.#128522;#128522;

Met muzikale groet
keyboard "Sjimmie"
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000