Ik zie dat de prijs van de Genos begint te dalen , Meestal betekent dat dat de nieuwe Genos 2 er aan zit te komen Ik heb hem al gereserveerd ( jaar terug )
ik speel nog altijd op Tyros5 waarvan zeer tevreden maar ben ook wel aan vernieuwing toe,zou spijtig zijn als ik nu een genos aanschaf en dat er dan misschien binnen enkele maanden?? een genos 2 uitkomt hé:dus nog effe afwachten !!
Helaas is daar vrij weinig over te vinden. ik vond altijd de stap van m'n T3 naar 4 /5/ te klein,.. en de Genos voor mij nog geen toevoeging, Echter begint hier ook leeftijd te dubben, hoewel alles nog prima op de T3 te bespelen is. Mijn T3 is inmiddels (dacht dik 15 jaar oud) destijds nieuw gekocht. En ben nu toch wel toe aan iets nieuws! Genos2?
Ik neem aan dat iedereen die aan een Genos of zelfs Genos2 toe is dat hij/zij het oude keyboard volledig onder de knie heeft wat betreft programmering e.d. Anders raak niet uitgekeken op je instrument, toch? Dus er zit hier vast wel een genie tussen die mij kan helpen met het maken van een audio style..... (Zie draadje Audio Phraser voor Genos) Ben benieuwd.....
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger!
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door Toch nog Tyros
Hallo, Op een ander forum is te lezen dat volgens een Franse importeur van Yamaha in November 2023 iets groots staat te gebeuren! Wellicht de Yamaha Genos XE
Het is allemaal speculeren, maar na 7 jaar ontwikkeling mag je toch wel iets bijzonders verwachten van Yamaha , als de volgende weer zo lang duurt zou dit wel een mijn laatste keyboard zijn wat ik koop . ik hoop er het beste van
De uitnodiging van Oostendorp ontvangen voor de grote "onthulling" en heb er enorm veel zin in . Ik hoop ook op niet al te lange termijn de Genos 2 thuis te hebben staan ( is besteld )