De spéciale effecten gekoppeld aan bv. guitar,geklop of sax,ademhaling kan ik niet altijd spelen met pedaal nochtans ga ik via dirrect acces en pedaal ingedrukt op controller pannel,foot pedal en stel ik de R1,R2 en R3 aan en function op s.artication. De ene keer lukt het en de andere keer weer niet, zijn er nog bepaalde instellingen die ik over het hoofd zie ?
leslie je gebruik toch wel alleen de daarvoor bestemde supr.Articulation sounds? want dit zit niet op alle sounds! voor al omdat je zeg de enekeer wel en dan weer niet! gr
Het kan 'veroorzaakt' worden door instellingen die opgeslagen zijn in registraties. Mogelijk gebruik je regs die je van anderen hebt gekregen en die anderen kunnen het anders dan jij hebben geconfigureerd. Het al of niet hebben aangevinkt van 'pedal' is mogelijk de instelling die je over het hoofd ziet ?
Als ik de pedaal in de derde ingang stop,werkt alles prima,maar met dezelfde instelling lukt het mij niet op de middelste ingang.ok kan voorlopig zo verder, toch bedankt.