Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 multipads
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

a.toom
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 10/11/2023 :  15:39:12  Toon profiel  Reageer met citaat
De multipads zitten nu rechts op het keyboard en die kan je eventueel uitbreiden naar 10 via assignable wat prima is, alleen zou er de mogelijk moeten zijn om die ook aan linkerkant in te kunnen stellen omdat dat voor velen wat makkelijker is.

T-Rossie
Moderator

3207 berichten

Geplaatst - 10/11/2023 :  16:18:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb me suf gezocht in de Genos reference handleiding, maar kan nergens vinden dat de assignable knoppen kunnen worden toegewezen aan Multi Pads.
Maar vraag je nu of alle knoppen op Genos door de eigenaar aangepast zouden moeten kunnen worden?
Ga naar bovenaan de pagina

Wim ter Schiphorst
Average Member

231 berichten

Geplaatst - 10/11/2023 :  18:10:59  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.toom

De multipads zitten nu rechts op het keyboard en die kan je eventueel uitbreiden naar 10 via assignable wat prima is, alleen zou er de mogelijk moeten zijn om die ook aan linkerkant in te kunnen stellen omdat dat voor velen wat makkelijker is.



Heb ik ook niet begrepen waarom dat bij de Genos is veranderd. Of het moet het inhuren van een product ontwerper door Yamaha, die er alles wat flitser en gestroomlijnder uit moest laten zien.
Ik denk niet dat bij de Genos 2 er naar bespelers, muzikanten is geluisterd.
gr
Wim
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3207 berichten

Geplaatst - 10/11/2023 :  18:44:09  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik moet bekennen het verplaatsen van de MP knopjes niet storend te vinden. Even wennen, dat wel.
Uit eigen ervaring weet ik dat Yamaha wel degelijk luistert naar bespelers. Het iedereen naar de zin maken is gewoon niet mogelijk.

@Arie: hoe kun je de assign knopjes een Multi Pad geven?
Ga naar bovenaan de pagina

a.toom
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 11/11/2023 :  12:26:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Ga in menu 1 naar assignable Kies een van van de assignable buttons,klik er op en zoek in de linkerkolom multipads en klik op 1,2,3,of4, Correctie uit breiden naar 10 gaat niet zou eigenlijk wel moeten maar wat ik bedoel als de assignable knoppen aan de linkerkant zouden zitten kan je nu kiezen links of rechts wat tevens ook met audio opname zou moeten kunnen wat makkerlijker is om te bedienen.
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3207 berichten

Geplaatst - 11/11/2023 :  13:41:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt, al kan ik niet in de handleiding vinden dat Multi Pads kunnen worden toegewezen.
Testen kan ik het niet meer...... ben 'Genosloos'
Ga naar bovenaan de pagina

Toch nog Tyros
Average Member

478 berichten

Geplaatst - 11/11/2023 :  19:01:56  Toon profiel  Reageer met citaat
T-Rossie
Zal niet lang meer duren!

Groetjes John
Tyros 4 xxl
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000