Na heel veel mislukkingen is het eindelijk gelukt via wifi. Via usb lukt het totaal niet. Ik kon enkel de 10 geconveteerde inladen en zodra ik de DX7 of Genos compleet pack erbij zette wilde hij niets meer inladen . Nu staat alles erop.
Ik wil jullie allen graag bedanken voor het meedenken. Wat zou ik zijn zonder dit prachtige nuttige forum en jullie allen.
Dan Ronny, Fijn dat het nu gelukt is. Ik werk zelf ook via wifi en niet via usb. Wellicht ligt het aan de usb stick. Heb je het al geprobeerd met een andere. Of usb stick formatteren met genos2
Ik heb gisteren een gekocht pakket met reggae drumsounds en styles geïnstalleerd. Ook dit werkt zonder problemen.
Roel, Michel, Frans, Ga vandaag eens kijken voor een nieuwe USB stick. Formateren op de Genos 2 had geen resultaat. Ben toch heel blij dat ik nu verder kan dank zij jullie en de wifi (had dit voordien nooit verbonden ook niet met vorige keyboards).
@Ronny Bij de eerste packinstallatie op onze G1 liep het ook Verkeerd. We gebruikten een usb stick van 64GB. De verkoper raadde ons aan om een kleinere usb stick te gebruiken van 16GB. Sindsdien altijd zonder problemen packs ingeladen.